اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 18 برابری ارزش قراردادهای منعقده در مرکز خدمات کسب و کار شهرکرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از رشد 18 برابری ارزش قراردادهای منعقده در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرستان شهرکرد خبر داد.

رشد 18 برابری ارزش قراردادهای منعقده در مرکز خدمات کسب و کار شهرکرد

رضا گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال  17 واحد مشاوره با اشتغال 52 نفر در مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار شهرک صنعتی شهرکرد مستقر شده است.

وی افزود: در این مدت، 37 قرارداد خدمات فنی و مهندسی با اعتباری بالغ بر 6/3 میلیارد ریال با واحدهای تولیدی منعقد شده که بر اساس مقایسه فصلی، پیش‌بینی می‌شود روند استقبال مراکز مشاوره‌ای جهت استقرار در این مرکز نوپا همچنان ادامه یابد.

گنجی ادامه داد: بر اساس آمار موجود در سه ماهه ی اول سال جاری، قرارداد اجرای 7 پروژه با مبلغ 200 میلیون ریال بسته شده بود که بر مبنای ارزیابی کلی، رشد 18 برابری در اعتبار پروژه‌ها مشهود است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری، بهبود توان رقابتی مراکز خدمات فن‎آوری و کسب و کار را مهم‌ترین هدف ایجاد مرکز خدمات فن آوری و کسب و کار شهرکرد در شهرک صنعتی این شهر برشمرد و گفت: ارتقا و بهینه‌سازی بنگاه‌های صنعتی، ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره‌ای و به کارگیری صحیح توان خدمات فنی و مهندسی در حل مشکلات آن‌ها از دیگر این اهداف است.

گنجی با اشاره به فعالیت‌های این مرکز، تصریح کرد: مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار شهرکرد در زمینه‌های ارایه خدمات فنی و مهندسی در حوزه‌های بهینه‌سازی، تجهیزات و ماشین‌آلات، بازار و فروش، استانداردسازی، فناوری اطلاعات، آموزش، حقوقی، مالی و کلینیک بسته‌بندی فعالیت دارد.

انتهای پیام/68004/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول