اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

اقتصاد مقاومتی در جامعه کاربردی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی در جامعه کاربردی شود.

اقتصاد مقاومتی در جامعه کاربردی شود

+به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی ظهر امروز در همایش زینبیون شهرستان تاکستان با اشاره به رشادت‌های حضرت ابوالفضل (ع) و زهیر بن قین اظهار کرد: حضرت ام‌البنین (س) وقتی بعد از ازدواج با امام علی (ع) وارد خانه این امام شد، خود را کنیز فرزندان امیرالمؤمنین (ع) معرفی کرد و این نهایت بزرگواری این زن را می‌رساند.

حسینی تصریح کرد: حضرت ام‌البنین (س) وقتی فرزندش حضرت عباس (ع) به دنیا آمد، قنداقه فرزندش را دور سر فرزندان این امام گرداند و گفت فرزندم فدای شما و من کنیز شما هستم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دامن این زن حضرت ابوالفضل (ع) رشد پیدا کرد و در روز عاشورا علمدار و پرچمدار کربلا شد و در راه ولایت و امامت جان خود را فدا کرد.

این مسئول با اشاره به چگونگی پیوستن زهیر بن قین به جمع یاران ابا‌عبدالله الحسین (ع) بیان کرد: زهیر کسی بود که با قیام ابا‌عبدالله (ع) مخالف بود و وقتی امام حسین (ع) در بیابان قاصدی به خیمه او که در راه بازگشت از سفر مکه بود، فرستاد زهیر به دعوت اباعبدالله الحسین (ع) جواب منفی داد، ولی با سفارش و تلاش همسرش به خیمه ابا‌عبدالله رفت.

حسینی اضافه کرد: وقتی زهیر برگشت از همسرش خداحافظی کرد به یاران اباعبدالله الحسین (ع) پیوست و در نهایت در روز عاشورا پس از مبارزه جانانه شربت شهادت را نوشید و این یکی دیگر از تأثیرات زنان در قیام حسین (ع) بود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زنان امروز باید با الگوگیری از زنان عاشورایی با تربیت فرزندان مؤمن و ولایی از ادامه دهندگان نهضت عاشورا باشند.

وی در پایان با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان اسلام علیه کشورمان خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم با لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی مصرف خود را اصلاح کنیم و با صرفه‌جویی از این تحریم‌ها دشمن را نیز به زودی سربلند و پیروز خارج خواهیم شد.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول