اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

مانور زلزله در تمام مدارس کنگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور زلزله در تمام مدارس شهرستان کنگان برگزار شد.

مانور زلزله در تمام مدارس کنگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رئیس آموزش و پرورش کنگان پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری مانور زلزله در مدارس کنگان اظهار داشت: مانور زلزله امروز در تمام مدارس شهرستان کنگان با حضور مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شده است.

عباس شریف ضمن تقدیر از مجموعه عوامل اجرایی این مانور، سرعت، دقت و حفظ آرامش در اجرای عملیات را از مهمترین اصول اجرای این مانور دانست و افزود: با حفظ آرامش در هر مرحله از مانور و سرعت در امدادرسانی، کار نجات مصدومین خیلی سریع انجام گرفت ولی باید در همه مراحل دقت کنیم که حوادث دیگری رخ ندهد.

بر اساس این گزارش، در این آیین با به صدا درآمدن آژیر خطر، دانش‌آموزان عملیات پناهگیری را انجام دادند.

پس از چند لحظه و پس از رفع موقعیت خطر، دانش‌آموزان به ارزیابی میزان خسارت و صدمات وارده به محل پرداختند و با حرکت آمبولانس‌ها و آتش‌نشانی، کمک به مصدومین نیز با سرعت انجام گرفت.

در این هنگام، گروه امدادرسان به یاری مصدومین رفتند و به مداوای آنها پرداختند؛ محل آسیب دیده مشخص شده و کار امدادرسانی نیز با سرعت و دقت انجام گرفت.

افراد آسیب دیده با کمک پزشک و کادر درمانی به مراکز مشخص شده برای مداوا هدایت شدند، برخی از مصدومین نیز به دلیل صدمات بسیار زیاد به مراکز درمانی شهر ارجاع داده شدند و افراد فوت شده در حادثه نیز با خودروهای ویژه به بیمارستان برای سیر مراحل خود فرستاده شدند.

در همین هنگام خودروهای آتش‌نشانی با نواختن آژیر به مراکزی که با آتش خسارت دیده بودند شتافتند و به اطفاء حریق پرداختند.

پس از پایان عملیات مانور زلزله، عوامل اجرای این مانور متشکل از اعضای ستاد مدیریت بحران و دانش‌آموزان در محیط آموزشگاه عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/2451/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول