اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تمسک به ولایت و امامت شرط سربلندی در فتنه‌هاست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مهم‌ترین شرط سربلند شدن در فتنه‌های مختلف، تمسک به امامت و ولایت است.

تمسک به ولایت و امامت شرط سربلندی در فتنه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد جواد کریمی قدوسی صبح امروز در همایش بسیج؛ میعادگاه عمارها در سالن ورزشی اکبرآباد مشهد اظهار کرد: فتنه داخل امت اسلام به‌وجود می‌آید، اما اگر در ایام فتنه رفتاری عمارگونه در پیش بگیریم، قطعا در این آزمون الهی موفق می‌شویم.

وی تصریح کرد: شرایط زمان فتنه سخت‌تر از بدر و خیبر است و تنها با تمسک به ولایت و امامت است که می‌توان این شرایط سخت را پشت سر گذاشت، دقیقا مشابه اقدامی که عمار در زمان فتنه‌ها می‌کرد و به حضرت علی(ع) متوسل می‌شد.

کریمی در ادامه با اشاره به نقش بسیج افزود: بسیج، فاصله زمانی و مکانی با رهبری ندارد، ما همواره مثل عمار نگاهمان به اشارات و نگاه‌های رهبری است.

وی عنوان کرد: بسیجی‌های ما دنبال این نیستند که به مقام و پست و منصب برسند، تمام شهدا و رزمندگان ما تمام وجودشان را عشق به اسلام و عزت اسلامی پر کرده بود.

کریمی تصریح کرد: امام خمینی خطاب به بسیجیان می‌فرمایند، در جهان بزرگ اسلام شما بسیجیان باید کسانی باشید که اگر همه زیر بار خیانت و پیمان بستن با استکبار رفتند شما بمانید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اهل بیت در ضمیر ما خوانده‌اند که اگر تمام دنیا دست در دست هم بدهند و با استکبار جهانی هم‌پیمان شوند، ملت ایران سنگر اسلام را حفظ می‌کند.

غزه رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد

کریمی با اشاره به پیروزی غزه افزود: رزمندگان غزه که در مقابل یک ارتش تا دندان مسلح و مورد حمایت جدی و بی‌دریغ آمریکا و غرب قرار گرفته بودند، توانستند این رژیم را با تفکر بسیجی به زانو درآورند.

وی تصریح کرد: بیش از 10 سال غزه در محاصره شدید است، اما با همین وضعیت نیز به آن رژیم جعلی تحمیل می‌کند که دیگر به غزه حمله نکند و کسی را ترور نکند و غزه را از محاصره آزاد کند.

انتهای پیام/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول