اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

مردم می‌خواهند بسیج همواره گوش به فرمان رهبری باشد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: مردم از بسیج این توقع را دارند که همچون گذشته گوش به فرمان ولی فقیه زمان باشد و در میدان دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال داشته باشد.

مردم می‌خواهند بسیج همواره گوش به فرمان رهبری باشد

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر، با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: این روزهای مهم که از مصادیق ایام‌الله است و مصادف با عاشورای حسینی و ایام سوگواری سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت شده است، یادآور ایثار، فداکاری و خدمتگزاری شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت است که در همین جا از فرصت استفاده کرده و برای شهدای بسیج و نیروی دریایی ارتش و مجلس شورای اسلامی به ویژه شهید مدرس از خداوند تبارک و تعالی علو درجات را مسئلت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که هدف از صدور فرمان تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) چه بوده است، افزود: پاسخ این سئوال را می‌توان در عملکرد بسیج و نقش آن در جنگ تحمیلی و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ملاحظه کرد، امام خمینی (ره) با تیزبینی خود برای آینده انقلاب اسلامی در ایران و جهان اسلام، نیرویی با سرمایه ایمان و متصل به مردم، طراحی کرد که تاکنون در دفاع از کشور و بیداری اسلامی در جهان نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و امید است که در آینده نیز به یاری خداوند متعال شاهد تعالی و پیشرفت بیش از پیش آن باشیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر بیان کرد: مردم از بسیج این توقع را دارند که همچون گذشته گوش به فرمان ولی فقیه زمان باشد و در میدان دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال داشته باشد و با شناخت نیازمندی‌های جامعه خصوصا امر به معروف و نهی از منکر، در رفع آن کوشا باشد و در ارتقای بینش عقیدتی و سیاسی خود تلاش کند که بحمدالله با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی بسیج مستضعفین رویکرد فرهنگی بسیج با اجرای طرح معرفت و صالحین و هم‌اکنون تثبیت شجره طیبه صالحین با جدیت دنبال می‌شود.

وی همچنین در ارتباط با نقش نیروی دریایی در دفاع از کشور بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است و اکنون به لطف الهی با استفاده از سلاح‌های جدید ساخت داخل و با افرادی با ایمان و آماده برای دفاع از میهن اسلامی مرزهای آبی کشور را تحت نظارت دارد و در آب‌های بین‌المللی و مبارزه با دزدان دریایی حضور قدرتمندانه و فعال به نمایش گذاشته است.

فاتحی به نقش مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین نقش مجلس شورای اسلامی که یکی از ارکان سه‌گانه نظام است، قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای آن است.

وی ادامه داد: همدلی و تعامل منطقی با قوای مجریه و قضائیه و حل مشکلات و معضلات معیشتی مردم از اموری است که نمایندگان مردم دغدغه آن را دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر بیان داشت: اتخاذ مواضع صحیح و اصولی در قبال رخدادهای داخلی و خارجی و ایستادگی در مقابل تهدیدها و توطئه‌های دشمنان و حفظ جایگاه رهبری و حریم ولایت مورد عنایت و توجه قاطبه نمایندگان مجلس است که مجلس نهم تاکنون در این موارد توفیقات خوبی داشته است.

وی در مورد ارزیابی عملکرد نمایندگان استان در مجلس گفت: نمایندگان دوره نهم از میان افراد شایسته و نخبه استان انتخاب شده‌اند و دارای روحیه ولایتمداری و اصولگرایی هستند و با نیت خدمت به انقلاب اسلامی و رفع مشکلات همه مردم کشور وارد مجلس شده‌اند و در حد توان خود تلاش می‌کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: لازم است برای این مردم صبور و فداکار که در برابر تهدیدها و تحریم‌های دشمن تمام قد ایستاده‌اند و در هیچ شرایطی حاضر به تسلیم در برابر استکبار نیستند بیش از این خدمت شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان باید مهم‌ترین دغدغه مردم که گرانی و ناهماهنگی دخل و خرج قشر مستضعف است را مد نظر داشته باشند و حضور در مجلس را فرصتی برای خدمت به خلق برای رضای خدا بدانند. 

انتهای پیام/66006/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول