اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

بسیج پاسدار اسلام و ارزش‌های آن است

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج پاسدار اسلام و نهادهای آن از جمله حکومت اسلامی است و وظیفه او به بلندای همه ارزش‌های دینی است.

بسیج پاسدار اسلام و ارزش‌های آن است

احمدرضا بسیج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: هر امر مهم و واقعه حیاتی مستلزم حضور پدید آورندگانی است که این فعل را ایجاد کرده باشند و بقا این مهم نیازمند کسانی است که به حراست و پاسداری از آن بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس نقش و جایگاه بسیج را می‎توان از این حیث تبیین و معنی کرد.

بسیج با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و عامل نگهدارنده انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حفظ و پاسداری از ارزش‌هایی که ثمره انقلاب اسلامی است از اهداف و رسالت‌های والای بسیج است.

استاد دانشگاه شهرکرد ادامه داد: بسیج در واقع پاسدار اسلام و نهادهای آن از جمله حکومت اسلامی است و وظیفه او به بلندای همه ارزش‌های دینی است.

بسیج، با اشاره به رسالت‌ها و کارکردهای بسیج، خاطرنشان کرد: حفاظت و پاسداری از ارزش‌ها علاوه ‌بر داشتن دغدغه نیازمند تخصص و تعهد بوده که بسیج در دو حوزه از کارایی بالایی برخوردار است.

وی افزود: دفاع از ارزش‌ها و افزودگی بر آن‌ها دو رسالت مهم بسیج است که از ابتدای شکل‌گیری تاکنون سرلوحه کار خود قرار داده و موفق نیز عمل کرده است.

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه بسیج اساتید این استان بیش از 600 عضو دارد، گفت: این اعضا در قالب شجره طیبه صالحین کلاس‌های دینی و معرفتی برگزار می‌کنند.

بسیج، برگزاری کارگروه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج اساتید این استان برشمرد و اذعان داشت: شرکت در کنگره‌های کشوری، چاپ مقالات، برگزاری همایش‌ها و جلسات نقد و مناظره علمی، مشارکت در برگزاری اردوهای راهیان نور از دیگر این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول