اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی بوشهر:

حرکت الهی بسیج شکست‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی – گردشگری بوشهر گفت: تمام فعالیت‌ها و حرکت‌های بسیج در راستای انقلاب و نظام و دستاوردهای آن است، به همین دلیل حرکت الهی بسیج شکست‌ناپذیر است.

حرکت الهی بسیج شکست‌ناپذیر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید آزاد شهرکی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت امام جعفر صادق (ع) این سازمان، گفت: وجود پایگاه‌های مقاومت بسیج و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... در ادارات می‌تواند نظام را در پیشبرد اهدافش یاری کند.

آزاد شهرکی افزود: کمک و یاری بسیجیان فعال در پایگاه‌های مقاومت می‌توانیم حرکت فرهنگی و پیشرونده بسیج تداوم بخشیم.

آزاد شهرکی اضافه کرد: تمام فعالیت‌ها و حرکت‌های بسیج در راستای انقلاب و دستاوردهای آن است و به همین دلیل حرکت بسیج شکست ناپذیر خواهد بود.

وی اظهار داشت: این نظام الهی، بسیج و سپاه از خون دل خوردن حضرت امام (ره) و امام خامنه‌ای به دست ما رسیده و باید با جان و دل از آنها دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر کس بسیجی شد این نامه همیشه با او خواهد بود، تصریح کرد: شاید زمانی ما از اداره و یا سازمانی که در آن خدمت می‌کنیم، برویم ولی با روحیه بسیجی هیچگاه از بسیج جدا نخواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه ما قطره‌ای ناچیز از دریای مواج بسیج هستیم، یادآور شد: با حضور و فعالیت در پایگاه‌های مقاومت می‌توانیم مجاهدت‌ها، ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا را ارج گذاشته و راه آنها ادامه دهیم.

ساختمان این پایگاه مقاومت 30 متر مربع بوده که هزینه ساخت آن سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی – گردشگری پرداخت نموده است.

بسیج بازوی توانمند ادارات است

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر نیز در این مراسم گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف می‌تواند بازویی توانمند برای ادارات باشد.

حمید خرمدل افزود: بسیج یک فرهنگ و نهاد ارزش است و به خاطر همین همیشه در دل مردم ماندگار خواهد ماند.

خرمدل افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف می‌تواند بازویی توانمند برای کمک کار سازمانی ادارات باشد.

فرمانده سپاه بوشهر اظهار داشت: به برکت حرکت فرهنگی بسیج و خون پاک شهدا توانمندی‌های ما در عرصه‌های مختلف با اندازه‌ای رسیده است که امروز اسرائیل در برابر مسلمانان غزه شکست می‌خورد.

خرم دل خاطرنشان کرد: امروز ما با قدرت می‌گوییم که آموزش‌های نظامی مبارزان فلسطین، ساخت موشک‌های پرتاب شده به اسرائیل و... همه از ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: قدرت نظامی دریایی ایران اسلامی و جولان این قدرت علاوه بر خلیج فارس، دریاهای بین المللی را نیز درنوردیده است و این برای ما و دوستان این نظام افتخار است.

خرمدل تصریح کرد: اگر انقلاب و نظام روی پای خود ایستاده و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد، به برکت معنویت و اعتقادات و خون شهدا است.

وی تاکید کرد: مدیران ادارات و بسیجیان باید تمام سعی و تلاش خود را در جهت گذر از تحریمات اقتصادی فراهم کرده و یکدیگر را در این امر مهم یاری رسانند.

در پایان این جلسه طی حکمی از سوی فرمانده سپاه شهرستان بوشهر روح الله علی پور به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت امام جعفر صادق (ع) اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی- گردشگری منصوب شد.

انتهای پیام/66007/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول