اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیجی نمونه چهارمحال و بختیاری:

تفکر بسیجی ایران اسلامی را خودکفا کرد

خبرگزاری فارس: بسیجی نمونه چهارمحال و بختیاری گفت: تفکر بسیجی امروز ایران اسلامی را به کشوری خودکفا در جهان تبدیل کرده است.

تفکر بسیجی ایران اسلامی را خودکفا کرد

حمیدرضا توسلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بسیج با تدبیر امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شد و از همان ابتدا تاکنون در مسیر امام(ره) و آرمان‌های ایشان به ایفای وظیفه پرداخته است.

وی افزود: بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن یکی از مهم‌ترین نیروهای کشور در پیشبرد اهداف نظام و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن بوده و در اقتدار و عزت ایران اسلامی گام‌های مهمی برداشته است.

توسلی با اشاره به برخی از اقدامات بسیج در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، تصریح کرد: بسیج در حوزه‌های سازندگی، بهداشتی، کشاورزی و آبخیزداری، سدسازی، خودکفایی، خدمات‎رسانی به مردم و احداث خانه‌های عالم نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

بسیجی نمونه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز ایران اسلامی را به کشوری خودکفا تبدیل کرده، گفت: رهایی از وابستگی و دست‌یابی به خودکفایی با توسل به ارزش‌ها و آموزه‌های دینی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج از همان ابتدا تاکنون بوده و ثابت کرده که در تحقق این مهم نقش مهم و اساسی داشته است.

توسلی، خلوص نیت را رمز موفقیت بسیج دانست و افزود: عمل خالصانه و کسب رضای الهی از مهم‌ترین عوامل پیروزی بسیج در همه عرصه‌ها و برهه‌های زمانی کشور بوده است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن، تصریح کرد: امروز ما در نبرد اقتصادی با دشمن قرار داریم و بسیج با تفکر اقتصاد مقاومتی به دنبال آن است تا در این نبرد به مانند نبردهای قبلی پیروز میدان باشد.

این مسئول اذعان داشت: بسیج همواره برای دشمنان بیم و برای دوستان نوید و امید به همراه داشته و الگوی والایی برای همه حرکت‌های اسلامی به شمار می‎رود.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول