اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

اعتبارات ابلاغ شده در بخش‌های مختلف باید جذب شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به ابلاغ اعتبارات در بخش‌های مختلف از جمله توسعه کشاورزی گفت: با همت و همکاری باید زمینه جذب این اعتبارات را فراهم کرد.

اعتبارات ابلاغ شده در بخش‌های مختلف باید جذب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان با اشاره به ضرورت جذب باقیمانده اعتبارات بانک‌ها برای طرح‌های اشتغال‌زا اظهار داشت: 145 میلیارد تومان از این میزان باقیمانده است.

وی به مشکلات موجود در سیستم بانکی اشاره و تصریح کرد: چه بسیار تسهیلاتی که به طرح‌های خارج از استان زنجان پرداخت شده است ولی در بحث پرداخت اعتبارات مربوط به طرح‌های اشتغال خانگی همواره بحث مصارف و منابع مطرح می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه کسی درصدد مچ‌گیری نیست، اضافه کرد: بهتر است منابع بانکی استان در داخل و برای طرح‌های استانی هزینه شود.

وی به محدودیت‌های موجود در سیستم بانکی اشاره و اضافه کرد: باید از همکاری سیستم بانکی در پرداخت اعتبارات تقدیر شود.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به تناقض‌های موجود در آمارهای اشتغال ارائه شده اشاره کرد و گفت: این آمارها باید با دقت بیشتری بررسی و ارائه شود تا موجبات اعتراض مدیران را در جلسه فراهم نکند.

وی به کسری 30 درصدی تعهدات اشتغال در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: به نظر می‌رسد این کسری با اصلاحات مورد نظر مدیران دستگاه‌های اجرایی جبران می‌شود.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان از ابلاغ 63 میلیارد تومانی اعتبارات در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: با رصد کردن طرح‌های کشاورزی باید زمینه جذب این اعتبارات را فراهم کرد.

وی از اختصاص 10 درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی به طرح‌های بخش صنعت، معدن و تجارت خبر داد و افزود: به نظر می‌رسد برای جذب این اعتبارات در استان زنجان اقدامی نشده است.

رئوفی‌نژاد جذب اعتبارات در بخش مختلف را نیازمند همکاری و همت عنوان و تصریح کرد: با جذب اعتبارات می‌توان به روند توسعه استان شتاب بخشید.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول