اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

اشتغال فرزندان شهدا پیگیری شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل بر اشتغال فرزندان شهدا تاکید کرد.

اشتغال فرزندان شهدا پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز در جمع مشاوران ایثارگران شهرداری‌های استان مازندران با اشاره به ایام ماه محرم، اظهار داشت: عاشورا یک جرقه کوتاه در سال 61 هجری نبود بلکه یک الگو برای مبارزه با ظلم و ستم بر جای نهاد.

وی با بیان اینکه حماسه اسلامی شش بهمن برگرفته از عاشورا است، تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای به انحراف‌کشیدن این فرهنگ انجام می‌دهد.

اکبرزاده با اعلام اینکه تا زمانی که ظلم و ستم باید عاشورا تکرار می‌شود، افزود: در ایام دفاع مقدس عاشورا بارها تکرار شد و بصیرتی که مردم در اطاعت از جایگاه ولایت در ایام دفاع مقدس نشان دادن تبعیت از فرهنگ عاشورایی بود.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در ایران اسلامی دشمن را به ستوه آورده است، تصریح کرد: بهترین شرایط در زمان حال این است که بتوانیم این فرهنگ را به تمام دنیا انتقال دهیم.

فرماندار آمل با بیان اینکه فرزندان شهدا امانت هستند، بیان داشت: فرزندان شهدا و ایثارگران امانت برای این جامعه به شمار می‌روند که باید مشکلات آنها برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه خیلی سخت است که یک فرزند شهید بیکار باشد، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه بهتر عمل کنند.

مشاور استاندار مازندران در امور ایثارگران با بیان اینکه براساس قانون شهرداران موظف هستند که یک نفر را به عنوان مسئول امور ایثارگران انتخاب کنند، گفت: تلاش می‌کنیم جلسات را از مرکزیت استان خارج و برای رفع مشکلات به شهرهای اطراف بکشانیم.

آبیار با اشاره به اینکه ایثارگران مشکلات در جامعه بسیار زیاد است، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه افزایش خدمات به کارکنان و ارباب رجوع ایثارگر تلاش بیشتری کنند.

وی با اعلام اینکه بسیاری از قوانین در تهران بدون در نظر گرفتن مشکلات شهرستان‌ها تصویب می‌شود، گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

انتهای پیام/86011/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول