اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نوشهر خبر داد

پرداخت تسهیلات به 200 طرح اشتغالزایی در نوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان نوشهر گفت: تا‌کنون به 200 طرح اشتغالزایی تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات به 200 طرح اشتغالزایی در نوشهر

رفیع خانکشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری از اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان چالوس خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار برای یک‌هزار و هشتاد و پنج طرح مصوب شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون به 200 طرح اشتغالزایی تسهیلات پرداخت شده است.

خانکشی با اعلام اینکه اعتبار 200 طرح نیز آماده شده است و در مرحله پرداخت تسهیلات است، تصریح کرد: بقیه طرح‌ها نیز در مرحله نظارت، اشتغال، مددکاری و مشاوره قرار دارد.

وی اشتغال‌های تعریف شده این بخش‌ها را نیز خدماتی، کشاورزی عنوان و گفت: این تسهیلات به مددجویان و فرزندان آنها تعلق می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد نوشهر درباره راست‌آزمایی از میزان اشتغال ایجاد شده نیز ابراز داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی مسئولان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران کمیته امداد در تحقق و اثبات میزان اشتغال ایجاده شده در استان رتبه برتر را کسب کرده است.

انتهای پیام/86003/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول