اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

امتیاز فعلی تیم‌ها ملاک دقیقی برای برتری آن‌ها نیست

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امتیاز فعلی تیم‌ها در جدول رده‌بندی، ملاک دقیقی برای قوی بودن آن‌ها نیست.

امتیاز فعلی تیم‌ها ملاک دقیقی برای برتری آن‌ها نیست

یدالله کارگرپیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اینکه تیمی در جدول رده‌بندی امتیاز بیشتری دارد به این معنی نیست که تیم قوی‌تری است.

وی درباره بازی هفته گذشته تیم‌های شهرداری ارومیه و تبریز گفت: تیم شهرداری تبریز جزو تیم‌های خوب لیگ است اما بازی ما نسبت به آن‌ها در سطح بالاتری از لحاظ تکنیکی قرار دارد؛ اعضای تیم تبریز مقابل ما بازی خوبی به نمایش گذاشتند و یک ست از ما گرفتند.

کارگرپیشه افزود: تیم ما در آن بازی از لحاظ سرویس و دفاع خیلی خوب کار کرد و نبض بازی را در دست گرفت، بازیکنان از جمله ایرج میکائیل‌زاده و امیر برزگر در توپ‌گیری در داخل میدان نیز عالی بودند؛ ما در این بازی 27 آبشار حریف را جمع کردیم که از این تعداد، 21 توپ را به امتیاز تبدیل کردیم.

وی اضافه کرد: در این بازی فقط در ست سوم به مشکل برخوردیم که سجادی، بازیکن شهرداری تبریز با سرویس‌های خوب خود تیم ما را دچار مشکل کرد و باعث از دست رفتن این ست شد.

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه تاکید کرد: امتیازات فعلی تیم‌های بالای جدول ملاکی بر قوی بودن این تیم‌ها نیست، تیم‌های صدر جدول در این لیگ به تیم‌های پایین جدول باخته‌اند. برای مثال تیم کاله که حدود 60 درصد تیم ملی ما را در اختیار دارد، سه هفته پیاپی است که شکست می‌خورد؛ پس به این راحتی نمی‌توان نتیجه بازی‌ها را پیش‌بینی کرد.

وی درباره بازی آینده تیم شهرداری ارومیه در ورامین گفت: تیم متین ورامین در چند بازی اخیر به هماهنگی خوبی رسیده است اما ما این قدرت را داریم که آن‌ها را در خانه خودشان شکست دهیم و در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل، توانستیم به راحتی مقابل آن‌ها به پیروزی برسیم.

کارگرپیشه درباره لیبروی تیم شهرداری ارومیه تصریح کرد: احسن‌الله شیرکوند که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، دو بازی از همراهی تیمش محروم شده بود، با توجه به اینکه در دو بازی مقابل پیکان تهران و شهرداری تبریز به میدان نرفت، در دیدار مقابل متین ورامین می‌تواند بازی کند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد ایرج میکائیل‌زاده به عنوان جانشین شیرکوند در دو بازی اخیر اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در نیم فصل یک بازیکن دریافت کننده جذب کنیم.

تیم شهرداری ارومیه در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، هشتم آذر ماه در ورامین به مصاف تیم متین این شهر می‌رود. متین ورامین با 18 امتیاز در رده دوم و شهرداری ارومیه با 14 امتیاز در جایگاه ششم جدول حضور دارند.

انتهای پیام/61008/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول