اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد سیاهکل معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل با حضور دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد سیاهکل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است.

علیرضا اقدامی معافی، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با کمک یک میلیون تومانی امام راحل راه‌اندازی و تاسیس شد، افزود: اکنون این دانشگاه 1.5 میلیون دانشجو، حدود 35 هزار نفر عضو هیئت علمی و 35 هزار نفر کارمند در واحدها و مراکز دانشگاهی کشور دارد.

وی ابراز کرد: امیدواریم با نگاه ویژه مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به مسایل فرهنگی، همان چیزی که سال‌ها کمبود آن احساس می‌شد را به دست آوردیم.

این مسئول دانشگاه آزاد اسلامی را در مرحله ‌ای خواند که نیازمند فعالیت بیشتری است و گفت: منطقه 17 با فراهم آوردن این بستر، آماده گسترش فعالیت‌هاست.

وی به آماده شدن طرح جامع آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اجرای این طرح، تحولی مناسب در منطقه 17 اتفاق می‌افتد که در تنظیم این طرح از تمام توانمندی‌‌ها و ظرفیت‌های گیلان نیز استفاده شده است.

اقدامی‌معافی، با اشاره به ارائه طرح حجاب و عفاف در واحدهای منطقه 17، اذعان کرد: این طرح از مهر امسال در واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 در حال اجراست و پیشنهاد احداث یک مرکز دانشگاهی ویژه خواهران نیز از اولویت‌های دیگر منطقه 17 است.

وی از افتتاح یک واحد دانشگاهی جدید از نیم‌سال دوم سال تحصیلی 91-92 در رشت خبر داد و یادآور شد: برای این واحد رشته‌ها و استادان مجزا پیش‌بینی شده است.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، به برخی از انتظارهای این دبیرخانه از رئیس جدید مرکز سیاهکل اشاره کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود رئیس جدید بر ای تبدیل به واحد دانشگاهی و  تهیه زمینی پیرامون ساخت مکانی مناسب برای این مرکز دانشگاهی و نیز گسترش رشته‌های تحصیلی در شهرستان سیاهکل گام بردارد.

وی از مدیران و رؤسای دانشگاه‌ها خواست تا در مسایل فرهنگی پیشگام  باشند.

امام جمعه سیاهکل نیز در مراسم مذکور دانشگاه را جایگاه ارزشمندی در توسعه یک شهر خواند و اظهار کرد: دانشگاه‌های شهر یکی از بهترین مکان‌ها برای تحقیق است.

حجت‌الاسلام محمد شیدایی، افراد تحصیل‌کرده را یکی از مهم‌ترین عوامل رشد منطقه‌ای خواند و یادآور شد: مراکز دانشگاهی باید دارای جایگاهی آبرومند و حداقل یک ساختمان مستقل باشند و از مسئولان شهرستان سیاهکل می‌خواهیم در تهیه زمینی مناسب برای ساخت مجتمع آموزشی‌‌ـاداری مرکز دانشگاهی این شهرستان با رئیس آن همکاری کنند تا این توسعه موجب رشد سیاهکل شود.

در مراسم مذکور، علیرضا یعقوب‌نیا رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل معرفی و از تلاش‌های اکبر بنوره رئیس سابق این نهاد قدردانی شد.

انتهای پیام/84002/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول