اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی زنجان:

تردد در همه جاده‌های استان زنجان بدون مشکل انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: تردد در همه جاده‌های استان بدون مشکل خاصی صورت می‌گیرد.

تردد در همه جاده‌های استان زنجان بدون مشکل انجام می‌شود

سارا رستمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر در همه جاده‌های استان زنجان بدون مشکل خاصی رانندگان تردد می‌کنند و تنها گردنه خان‌چایی طارم به علت بارندگی باران و برف، لغزنده است که توصیه می‌شود رانندگان با احتیاط بیشتری در این گردنه تردد کنند.

وی افزود: راه‌های روستایی و جاده‌های منتهی به استان نیز با توجه به وضعیت جوی موجود مشکل خاصی ندارند و تردد در آنها روان است.

این مقام مسئول یادآور شد: با آغاز فصل سرما و بارندگی مدیریت راهداری این اداره کل با استقرار در 27 راهدارخانه که در گردنه‌ها و نقاط سردسیر می‌باشد به استقبال زمستان می‌رود.

رستمیان خاطرنشان کرد: امکانات، تجهیزات و پرسنل خدمات‌رسان با 415 نفر راهدار و 196 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در قالب 55 اکیپ راهداری در فصل سرما ارائه خدمات خواهند کرد.

وی همچنین بر ضرورت آمادگی بیشتر و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای مقابله با کولاک‌های شدید و یخبندان تأکید کرد و افزود: آمادگی‌های قبل از شروع نزولات جوی، هنگام بارش و نیز پس از آن لازم است تا جاده‌ها همواره ایمن باشند و رانندگان و مردم به راحتی سفر کنند.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول