اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق شورای اداری لنده:

بن‌بست جاده‌ای مانع توسعه لنده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سابق شورای اداری لنده گفت: تا هنگامی که بن‌بست جاده‌ای در لنده شکسته نشود این بخش روی توسعه را نخواهد دید.

بن‌بست جاده‌ای مانع توسعه لنده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی عصر امروز در مراسم و تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید لنده اظهار داشت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را یک امانت می‌دانم.

وی تأکید کرد: قبل و بعد از این مسؤلیت پیشنهاداتی برای مسؤلیت‌های دیگر در جاهای مختلف داشتم اما مسئولیت بخشداری لنده را با اعتقاد پذیرفته چون می‌دانستم در این منطقه زمینه فعالیت و خدمت وجود دارد و هیچگاه به مسئولیت نگاه تفننی نداشته‌ام.

وی به خدمات دولت عدالت‌محور در طی تصدی مسولیت خود در لنده و پیگیری‌های خود در جهت اجرای آن‌ها اشاره کرد و افزود: تلاش کردم تا با همکاری همه مسئولین ذی‌ربط مسائل و مشکلات مختلف شهر از جمله مطالعه جاده لنده، تراب و دهدشت، جاده لنده به قلعه‌رئیسی، جاده‌کشی و آسفالت روستاهای محروم، پل شهرک سرآسیاب، برق بسیاری از روستاهای فاقد برق مثل عروه و ... برق شهر لنده که به شدت دچار افت بوده، تأمین آب روستاهای عالی‌طیب و ساخت و ساز و نوسازی مدارس، آبرسانی دشت ابلش و اجرای ده‌ها طرح عمرانی شهر لنده را با جدیت دنبال کنیم.

وی  همچنین به موضوع شهرستانی شدن لنده اشاره کرد و گفت: برای شهرستان شدن لنده فعالیت‌های شبانه‌روزی بسیاری انجام شده و هم‌اکنون این طرح آماده طرح در هیئت دولت بوده و مشکل خاصی ندارد.

جمالی با بیان این‌که توفیقات به دست آمده را باید به حساب عملکرد مجموعه نظام و دولت گذاشت، افزود: تحقق مصوبات سفرهای هیئت دولت و مسئولان استانی مربوط به بخش به عنوان مطالبه اصلی مردم و از اولویت‌های مهم مدیریت بخش به جد پیگیری شده است.

وی وجود منطقه گردشگری، امامزادگان، دشت‌های سرسبز و باغات مختلف را بخشی از ظرفیت‌های مهم توسعه بخش لنده برشمرد و گفت: در گذشته لنده به دلیل عدم توسعه راه‌ها نتوانست به توسعه واقعی خود برسد ولی با کلنگ‌زنی و افتتاح راه‌های لیکک، چاروسا و دهدشت از بن‌بست توسعه‌ای خارج می‌شود.

جمالی با بیان این‌که مدت 30 سال در نظام جمهوری اسلامی مشغول به خدمت بوده، افزود: با ورود به بازنشستگی برای انسان تأسف فرصت‌های از دست رفته نیز پیش می‌آید ولی آن‌چه از او باقی می‌ماند عملکردی شایسته و درخور توجه مردم که با مردم‌داری به اوج خود می‌رسد.

وی در پایان با تقدیر از اصحاب رسانه گفت: نمایندگان و خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاری فارس در لنده و استان بیشترین کمک را در جهت رساندن پیام مردم به گوش مسئولان داشته‌اند.

یادآور می‌شود حمیدرضا جمالی بخشدار سابق لنده بعد از 30 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش و وزارت کشور هم اکنون بازنشسته شده است.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول