اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20:

آبگرفتگی جاده امین‌آباد شهرری مهار شد

خبرگزاری فارس: ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 بر اساس مانور عملیاتی و با مشارکت و همکاری افراد محلی و گروه‌های تخصصی موفق به مهار آبگرفتگی جاده امین‌آباد در شهرری شد.

آبگرفتگی جاده امین‌آباد شهرری مهار شد

محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به سناریو مانور عملیاتی گفت: جاده امین‌آباد شهرری در مقابل بیمارستان رازی بر اثر بارندگی و سرریز شدن کانال امین‌آباد دچار آبگرفتگی شد که با تشکیل و فعال‌سازی ستاد بحران محله و سپس ستاد مدیریت بحران ناحیه 6 و در نهایت ستاد منطقه با مشارکت فعال گروه‌های دوام نسبت به مهار آبگرفتگی اقدام شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 افزود: محل مورد اشاره از جمله نقاط آبگیر منطقه بوده است که ناحیه 6 شهرداری منطقه 20 پس از شناسایی، نسبت به حفر تعدادی حلقه چاه جذبی و تعدیل شیب و تعریض خیابان در آن محدوده اقدام کرده است.

وی برگزاری مانور مورد اشاره را بر طبق دستورالعمل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ ایجاد آمادگی در ناحیه مربوطه و افراد محلی، ارتقای سطح آمادگی نیروهای درون سازمانی در تمامی سطوح فرماندهی و عملیاتی، آماده‌سازی بستر لازم برای کلیه واحدها و ارگان‌های برون سازمانی و تقویت هدایت‌پذیری نیروهای عملیاتی از اهداف برگزاری این مانور بوده است.

کریمی در پایان به تاثیر مثبت عکس‌العمل صحیح و به هنگام افراد محلی در مهار حوادثی همچون بروز سیل و آبگرفتگی اشاره کرد و اظهار داشت: با تعامل و همکاری مابین ارگان‌ها و نهادهای شهری از جمله اورژانس، آتش‌نشانی، اداره برق، واحد مرکزی خبر و همشهری محله شهرری، واحد 137 ناحیه 6، شورایاری محله امین‌آباد، گروه دوام و ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 مانور عملیاتی آبگرفتگی مورد اشاره در کوتاه‌ترین زمان انجام شد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول