اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

فوت 4 نفر در جاده‌های استان زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در پنج روز گذشته چهار نفر در جاده‌های استان زنجان فوت کردند.

فوت 4 نفر در جاده‌های استان زنجان

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در پنج روز گذشته سه مورد تصادف فوتی در جاده‌های استان زنجان به وقوع پیوست که در اثر این تصادفات چهار نفر از هموطنان فوت کردند.

وی با بیان اینکه در پنج روز گذشته 13 تصادف جرحی در جاده‌های استان زنجان به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: 17 نفر در اثر این تصادفات مجروح شدند.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان از بروز 31 مورد تصادف خسارتی در جاده‌های استان زنجان خبر داد و افزود: عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی موجب بروز تصادف در جاده‌های استان زنجان شده است.

وی با بیان اینکه در پنج روز گذشته 103 خودرو در جاده‌های استان زنجان توقیف شد، یادآور شد: توقیف موتورسیکلت در این پنج روز گزارش نشده است.

شیرمحمدی با اشاره به بارش باران در استان زنجان یادآور شد: با وجود بارش باران، همه جاده‌های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در جاده‌های استان وجود ندارد، افزود: به دلیل بارش باران، سطح جاده‌ها خیس و لغزنده است که به رانندگان توصیه می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان بر ضرورت توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تاکید کرد و گفت: رانندگان ضروری است به وسایل ایمنی زمستانی مجهز باشند.

وی ادامه داد: رانندگان هنگام تردد در جاده‌ها باید فاصله ایمنی را رعایت کرده و از رانندگی با سرعت غیر مجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول