اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان:

بیش از 7 شبکه سراسری عزاداری لرستانی‌ها را به تصویر کشیدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: بیش از 7 شبکه سراسری عزاداری مردم استان را به صورت زنده پخش کردند.

بیش از 7 شبکه سراسری عزاداری لرستانی‌ها را به تصویر کشیدند

فتاح کمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران عزاداری سنتی و پرشور مردم لرستان را به طور گسترده در شب‌ها و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به تصویر کشیدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان ادامه داد: حضور پرشور و منسجم مردم خرم‌آباد به خصوص در جایگاه‌های عزاداری ولایت (ساختمان قدیم دانشگاه لرستان)، مرکزی (خیابان انقلاب)، هیئت رزمندگان اسلام میدان امام (ره) و سایر محلات و هیئت‌هایی که بستر پخش زنده آن توسط همکاران صدا و سیمای مرکز لرستان و شبکه افلاک به خوبی فراهم شده بود، باعث شد شبکه‌های تلویزیونی سراسری یک، دو، سه، خبر، آموزش، شما و تهران بیش از 180 دقیقه از وقت خود را به این موضوع اختصاص داده و علاوه بر شبکه افلاک پوشش زنده مراسم عزاداری مردم لرستان را انجام دهند.

وی افزود: اوج عزاداری مردم لرستان از صبح تا ظهر عاشورا همراه با سنت قدیمی گل مالی مردم خرم‌آباد بود و لباس‌هایی به رنگ گل در غم شهادت سید و سالار شهیدان(ع) و کثرت و وحدت جمعیت عزادار جلوه خاص و منحصر به فردی به عزاداری خرم‌آبادی‌ها بخشیده بود.

کمری گفت: همین امر باعث اقبال بیشتر شبکه‌های سراسری تلویزیونی به پخش زنده این تصاویر شد.

وی یادآور شد: تقریباً تمام همکاران تولیدی صدا و سیمای مرکز لرستان در چند روز گذشته در محل کار خود حاضر بوده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق قبلی بستر انجام این رسالت مهم فرهنگی را فراهم آوردند.

انتهای پیام/2304/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول