اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران:

موشک‌های قاره‌پیما ایران دودمان رژیم صهیونیستی را به باد می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: ایران با دارا بودن موشک‌های قاره‌پیما و دوربرد تمام نقاط حساس رژیم صهیونیستی را شناسایی کرده و با کوچک‌ترین اشتباه این رژیم دودمان آنها را به باد می‌دهد.

موشک‌های قاره‌پیما ایران دودمان رژیم صهیونیستی را به باد می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری حجت‌الاسلام مختار نظری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران صبح امروز در دهمین یادواره شهدای روستای عزت‌الدین در شهرستان میاندرود، هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رساندن اهداف و پیام آنها به مردم دانست.

وی تصریح کرد: با برگزاری این یادواره‌ها می‌خواهیم با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان ببندیم.

نظری بیان کرد: استمرار نظام انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به پشتوانه رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به هجمه‌های دشمن بر انقلاب اسلامی گفت: مسلمانان باید در هر موقعیت زمانی از نظر آمادگی جسمانی خود را آماده و در مقابل دشمنان این نظام ایستادگی کنند.

این مسئول در ادامه بر تجهیز کردن سلاح نظامی و بروز در کشور تاکید کرد و افزود: باید با تجهیزات جدید و به روز با تهدیدهای دشمنان این نظام مقابله کنیم.

نظری با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن تجهیزات جدید و موشک‌های قاره پیما و دور برد تمام نقاط حساس این رژیم را شناسایی کرده و با کوچک‌ترین اشتباه دودمان آنها را به باد می‌دهد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران برترین دفاع در اسلام را دفاع از مرزهای اعتقادی، دینی و مکتبی دانست و یادآور شد: همه امامان ما در دفاع از مرزهای اعتقادی و دینی خود به شهادت رسیده‌اند.

وی یکی از اهداف صدام را جدا کردن خوزستان از ایران بیان کرد و افزود: هدف اصلی صدام و کشورهای حامی او نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است که بر پایه اسلام بود.

این مسئول یادآور شد: ملت ایران اسلامی با هوشیاری و برگزیدن مکتب عاشورایی و با الگو گرفتن از شهدای صحرای کربلا در مقابل تجاوزهای دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی ایستادگی کردند.

نظری با اشاره به اینکه دشمن با تحریم‌های به وجود آورده بر ایران می‌خواهد بین رهبری و مردم شکاف ایجاد کند تا به اهداف شوم خود برسد گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی چند بار برای مذاکره با ایران با شرط‌هایی اقدام کردند اما ایران با وجود شرط‌های آنان پای مذاکره نرفت.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه 55 کشور در جنگ به صورت رسمی به کمک صدام آمده بودند تا ایران را از پای درآورند تصریح کرد: در اول جنگ، عراق 330 فروند هلی‌کوپتر داشت ولی در پایان جنگ این تعداد به یک‌هزار و 100 فروند هلی‌کوپتر افزایش یافت که حدود 300 فروند آن به دست رزمندگان نابود شد.

وی در ادامه گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود تحریم‌ها و کمبود تجهیزات جنگی، رزمندگان بسیاری از تانک‌های عراقی را به غنیمت گرفته تا با آن بتوانند گردان‌های خود را تجهیز کنند.

نظری با اشاره به اینکه عراق از نظر تجهیزات بسیار از ایران قوی‌تر بود اظهار داشت: اگر ما یک گلوله به طرف عراقی‌ها شلیک می‌کردیم 10 گلوله از آنها دریافت می‌کردیم.

این مسئول با اشاره به اینکه رزمندگان ما به امام (ره) اعتقاد داشتند و با دستور‌های او حاضر بودند جان خود را فدا کنند گفت: فرماندهی هشت سال جنگ تحمیلی را امام (ره) بر عهده داشت و امام از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسید.

به گزارش فارس، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، عملیات کربلای 5 را یکی از سخت‌ترین عملیات در جنگ تحمیلی عنوان کرد و بیان داشت: رزمندگان با پیروی از مکتب عاشورایی و آموختن مبارزه از امام حسین (ع) در مقابل دشمن ایستادگی کردند .

انتهای پیام/2296/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول