اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهار کشته و مجروح به دنبال داشت

تصادف خونین در مشگین‌شهر/آتش گرفتن پژو و مرگ کودک دو ساله

خبرگزاری فارس: در تصادف رانندگی مرگبار در جاده مشگین‌شهر ـ اهر یک کودک دو ساله در شعله‌های آتش پژو جان باخت.

تصادف خونین در مشگین‌شهر/آتش گرفتن پژو و مرگ کودک دو ساله

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این تصادف رانندگی که عصر امروز در محور اهر – مشگین‌شهر رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه وانت‌نیسان سه نفر از هموطنانمان کشته شده و یک نفر به شدت مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شد.

در این حادثه که در 20 کیلومتری جاده مشگین‌شهر – اهر رخ داد با برخورد این دو دستگاه، سواری پژو از وسط به دو نیم شد که یک نیم آن طعمه حریق شده و کودک دو ساله نیز در این بخش خودرو در میان شعله‌های آتش جان باخت.

در این تصادف خونین راننده سواری پژو و نیسان نیز در مسیر انتقال به بیمارستان جانشان را از دست دادند و یک سرنشین سواری پژو نیز با وضعیت بیهوشی به بیمارستان منتقل شد که حال وی نیز وخیم گزارش می‌شود.

پلیس راه مشگین‌شهر علت این حادثه خونین رانندگی را بی‌توجهی راننده وانت‌نیسان در حرکت مرگبار خود در مسیر مشگین‌شهر – اهر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در جاده دسترسی به پارک جنگلی مشگین‌شهر راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

علت این حادثه سرعت بیش از حد راکب موتورسیکلت اعلام شده که در کنترل وسیله نقلیه خود نتوانسته است مهارتی داشته باشد.

اما در حادثه خونین دیگری در محور بیله‌سوار ـ پارس‌آباد بر اثر سقوط یک دستگاه پراید به داخل دریاچه کشت و صنعت مغان هر دو نفر سرنشین این خودرو جانشان را از دست دادند و جسد آنها بعد از ساعت‌ها جستجو از داخل آب بیرون آورده شد.

پلیس راه بیله‌سوار ـ پارس‌آباد علت این حادثه را سرعت بیش از حد خودرو و عدم کنترل و مهار خودرو از طرف راننده سواری اعلام کرد.

انتهای پیام/2122/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول