اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه‌های تعاونی سهام عدالت کشور:

خدمات‌دهی بیمه‌ای سهام عدالت فراگیر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه‌های تعاونی سهام عدالت کشور گفت: خدمات‌دهی بیمه‌ای سهام عدالت در کشور فراگیر می‌شود.

خدمات‌دهی بیمه‌ای سهام عدالت فراگیر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، مهدی رستم‌پور شامگاه پنجشنبه در سمینار سراسری شرکت‌های سرمایه‌گذاری عدالت کشور با گرامیداشت ایام امامت و ولایت خودکفایی شرکت تعاونی سهام عدالت مازندران را اعلام کرد و بیان داشت: باید گفت این موفقیت با هماهنگی و همکاری تمام مسئولان ذیربط و تعاونی شکل گرفت.

وی با اعلام اینکه در 347 شرکت تعاونی کشور بیش از 41 میلیون نفر سهام‌دار داریم، افزود: مشکلاتی در این تعاونی‌ها وجود دارد که برای رفع آن اقدام به ایجاد کارگروهی کردیم که به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رستم‌پور در ادامه افزود: در این کارگروه سعی شده از شرکت‌های خارج از مجموعه خود استفاده کنیم که بیش از 50 شرکت بزرگ را در برمی‌گیرد و متنوع از صنعت‌های بانکی، بیمه‌ای، فولادی، پتروشیمی، پالایشگاه و حمل و نقل که به عنوان دوست و همکار در کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری و سازمان خصوصی‌سازی همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرحی به عنوان پایلوت در مازندران برای خدمات‌دهی بیمه‌ای سهام عدالت مطرح شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با این کار به سایر استان‌ها هدایت کنیم و بیمه‌نامه‌ای که از شرکت بیمه‌ای مازندران گرفتیم به کشور ارتقا دهیم.

مدیرعامل اتحادیه‌های تعاونی سهام عدالت کشور خاطرنشان کرد: ایجاد سرمایه مستمر برای شرکت تعاونی و ایجاد ارتباط کاری بین شرکت سرمایه‌پذیر به سهام عدالت بیمه با سرمایه که باعث می‌شود سود سهام به ما برگردد دو برنامه‌ای است که دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول