اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای

110 هیئت علمی دانشگاه‌های کردستان پیروزی مردم غزه را تبریک گفتند

خبرگزاری فارس: 110 عضو هیئت علمی شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های استان کردستان در بیانیه‌ای حمله گسترده رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و پیروزی مردم غزه در این جنگ را تبریک گفتند.

110 هیئت علمی دانشگاه‌های کردستان پیروزی مردم غزه را تبریک گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در این بیانیه آمده است: حملات گسترده نظامی رژیم اشغالگر قدس عزیز علیه مردم بی‌دفاع غزه، بار دیگر تجاوزگری و قساوت این رژیم جعلی را در عرصه سیاست بین‌الملل به جهانیان نشان داد.

بیانیه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کردستان می‌افزاید: در این روزها ما شاهد آن بودیم که رژیم صهیونیستی با حملات گسترده هوایی و موشکی خود به مناطق مسکونی و غیر نظامی نوار غزه، به کشتار گسترده مردم بی‌دفاع و غیرنظامی این منطقه پرداخته و جنایت بین‏‌المللی دیگری را در پرونده ننگین خود به ثبت رساند.

این بیانیه حاکی‌است، این اقدام نابخردانه رژیم غاصب قدس شریف از تمام زوایای مورد بررسی مغایر موازین بین‌المللی و ناقض حقوق غیرنظامیان و مردم غزه بوده و بر همین اساس در راستای اجرای کنوانسیون ‌ژنو، حمله به غیرنظامیان و اماکن مسکونی از سوی کشورهای متخاصم به منزله جنایت جنگی محسوب می‌شود.

در ادامه بیانیه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کردستان آمده است: بی‌شک حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه غزه در روزهای عزاداری سیدالشهدا(ع) تاکیدی دوباره بر قساوت این رژیم غاصب بوده و پاسخ کوبنده مجاهدان غزه در موشک‌ باران عمق سرزمین‌های اشغالی و به تبع آن پیروزی دوباره آنها بر دشمن، بار دیگر محاسبات این رژیم جعلی را برهم زده و خط بطلانی بر رویاهای بی‌پایه و اساس آنها کشید.

این بیانیه می‌افزاید: در حقیقت صهیونیست‌های غاصب با تصور غلط تضعیف مقاومت پس از ماه‌ها محاصره سیاسی و اقتصادی علیه سوریه با این خیال باطل که می‌توانند مقاومت اسلامی در غزه را درهم بشکنند و مردم مقاوم غزه را به زانو درآورند، اقدام به عملیات نظامی به شهروندان بی‌دفاع غزه کردند، غافل از آنکه غزه امروز به مراتب قوی‌تر از غزه جنگ 22 روزه است.

در پایان این بیانیه آمده است: اساتید و اعضای هیئت علمی شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های استان کردستان ضمن محکوم کردن کشتار شهروندان بی‌دفاع غزه، پیروزی جانانه مردم مسلمان فلسطین عزیز در جنگ 8 روزه را به پیشگاه تمام آزادگان جهان تبریک عرض نموده و اعلام می‌دارند که دانشگاهیان استان کردستان در همه حال با تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه خود در حمایت از مقاومت دلیرانه مردم فلسطین ثابت قدم خواهند بود.

انتهای پیام/79001/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول