اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین:

انقلاب اسلامی انقلابی بزرگ در امتداد عاشوراست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بزرگ در امتداد عاشورا و مکتب عاشوراست.

انقلاب اسلامی انقلابی بزرگ در امتداد عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در مسجدالنبی شهر قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی بزرگ در امتداد عاشورا و مکتب عاشورا است که توسط امام خمینی (ره) بنیان‌گذاری شد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در همان روزهای نخستین انقلاب اسلامی با استفاده از حرکت‌های مردمی، شجره طیبه بسیج را با تدبیر حکیمانه خویش تأسیس کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از هجوم به ولایت فقیه بیشترین حملات و فشارها را به بسیج کرده‌اند به خاطر اینکه آنان به فلسفه وجودی بسیج به خوبی آشنا هستند که فلسفه آن حمایت از انقلاب اسلامی است.

رضوانی با بیان اینکه تشکیل بسیج به اندازه خود انقلاب اسلامی مهم بوده است افزود: در این خصوص امام خمینی (ره) می‌فرمایند که تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکاتی بود که خداوند متعال به مردم ایران ارزانی داشت، زمانی که کارکردها و نقش بسیج در انقلاب اسلامی مشاهده می‌شود می‌بینیم که بسیج در بعد نظامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل بوده و برای دشمنان رعب آورده و برای دوستان امیدوارکننده بوده است.

این مسئول با بیان اینکه حضور تمام اقشار در بسیج نشانگر آن است که بسیج بیشترین ظرفیت خود را در انقلاب اسلامی گذاشته است، عنوان کرد: بسیج تمام اقشار را در خود جای داده و به همین دلیل بسیج کاملا مردمی است.

رضوانی با اشاره به اردوهای راهیان نور تشریح کرد: از موضوعات بسیار مهم در خصوص بسیج اردوهای راهیان نور است که یکی از بزرگ‌ترین حرکات فرهنگی در کشور به حساب می‌آید که با دست توانای بسیج انجام می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه در تمام عرصه‌ها بسیج خاری در چشمان دشمنان است، اظهار کرد: اگر امروز استقامت حزب‌الله و مقاومت غزه را می‌بینیم اینها همه برگرفته از مکتب عاشورایی است.

رضوانی در خاتمه با بیان اینکه بسیج اصل ارتباط با خداست، گفت: بسیجی دشمن زمانه را می‌شناسد، بسیجی هر کجا که باشد همان جا را سنگر خود می‌سازد، بسیجی صاحب اراده و همت بلند است.

انتهای پیام/77008/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول