اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

پیروزی حماس ناقوس زوال اسرائیل را به صدا درآورد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پیروزی حماس ناقوس شکست و زوال اسرائیل را به صدا درآورد.

پیروزی حماس ناقوس زوال اسرائیل را به صدا درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد نقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: پیروزی غرورآفرین هشت روزه رزمندگان حماس و مردم مظلوم و مقاوم غزه بر رژیم غاصب صهیونیستی ناقوس شکست و زوال رژیم نامشروع اسرائیل را به صدا درآورد.

وی ادامه داد: این پیروزی نشانگر قدرت روز افزون مقاومت و ناتوانی و ضعف ارتش اسرائیل است. اصابت موشک‌های فجر 5 به پایتخت اسرائیل آغاز روندی است که دیر یا زود معادلات قدرت در خاورمیانه را دگرگون خواهد کرد.

لطفی تصریح کرد: بر این اساس قدرت برتری نظامی اسرائیل حرف اول و آخر را نخواهد زد بلکه قدرت مقاومت و اراده پولادین مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و جبهه مقاومت است که حرف اول و آخر را خواهد زد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: تقارن هفته بسیج با ایام عاشورا تقارن مبارکی است.

وی ادامه داد: عاشورا آیینه تمام نمای زیبایی‌هاست، زیباترین واژه‌ در انقلاب اسلامی واژه بسیج بوده که برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ایام تاسوعا و عاشورا فرصت مغتنمی برای ابراز احساسات به ساحت اقدس صاحب عاشوراست. فردا در روز تاسوعا نیز اجتماع عظیم عاشورائیان در میدان 22 بهمن شهر ایلام برپا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین به ارتحال عالم ربانی حضرت حجت‌الاسلام یعسوبی امام جمعه سابق ایلام اشاره کرد و گفت: این روحانی عزیز در دوران مسئولیت خود در استان ایلام خدمات ارزنده‌ای را به جای گذاشت.

انتهای پیام/2246/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول