اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:‌

سخنان رهبری اقدام کاربردی برای ایجاد آرامش در جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اتحاد قوای سه گانه اقدام عملی و کاربردی در آرام کردن جامعه محسوب می‌شود.

سخنان رهبری اقدام کاربردی برای ایجاد آرامش در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اتحاد قوای سه‌گانه، اظهار کرد: بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری به سران قوای سه‌گانه در خصوص حفظ اتحاد و همدلی موجب ایجاد آرامش در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری اگر چه سئوال نمایندگان از مسئولان اقدامی مهم و نشان از احساس مسئولیت نمایندگان دارد، افزود: اما ادامه این موضوع نمی‌تواند به نفع کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اتحاد و همدلی مسئولان را مهم ارزیابی کرد و گفت: اتحاد در زمینه‌های مختلف با وجود اختلاف سلیقه موجب پیشرفت جامعه می‌شود.

وی با اشاره به آتش‌بس در غزه ادامه داد: خوشبختانه با حمایت رسمی نظام جمهوری اسلامی، مقاومت 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه ملت مظلوم در برابر رژیم جعلی اسرائیل نشان از اقتدار حماس برای مقابله با دشمنان دارد.

*بسیج در عرصه‌های دفاع از نظام خوش درخشیده است

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه خوش درخشیده و برای مقابله با تهدیدات دشمنان امروز به صورت ویژه آماده است.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است، خاطرنشان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری امروز باید خلوص بسیج همچون گذشته تامین شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان وظیفه بسیج را در عرصه کنونی پیچیده‌تر از دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: بسیج باید با آمادگی بیشتر برای مقابله با تهدیدات دشمنان حضور یابد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول