اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری داراب:

رسالت مسئولان خدمت صادقانه و بی‌منت است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری داراب گفت: بالاترین شأن کارگزاران نظام و رسالت مسئولان، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

رسالت مسئولان خدمت صادقانه و بی‌منت است

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، کرامت قاسمی بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه داراب، اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه و جمعی از معتمدان این شهرستان اظهار داشت: رمز موفقیت و پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در پرتو وحدت و همدلی است و این مهم در سایه همراهی و همکاری امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی این شهرستان محقق می‌شود.

وی تعامل، همکاری و همدلی با مسئولان و مردم این شهرستان را از اهداف و برنامه‌های خود دانست و افزود: بالاترین شأن کارگزاران نظام و رسالت مسئولان خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

سرپرست فرمانداری داراب اظهار امیدواری کرد که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات، زمینه و شرایط خدمت به مردم ولایت‌مدار این شهرستان فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موقعیت تاریخی شهرستان داراب که منسوب به کریم اهل بیت،

امام حسن مجتبی(ع) است خاطرنشان کرد: مردم این دیار شایسته خدمت هستند و باید تمام توان خود را بر رفع مشکلات منطقه و رشد و تعالی این شهرستان صرف کنیم.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام رضا صادقی با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله‌الحسین(ع)، انتصاب قاسمی به عنوان سرپرست فرمانداری را تبریک گفت و با آرزوی توفیق برای وی بخشی از ظرفیت‌ها و مشکلات این شهرستان را مطرح و خواستار پیگیری آنها شد.

امام جمعه داراب از رویکرد سرپرست فرمانداری مبنی بر وحدت، هماهنگی، تعامل و همکاری با مردم و مسئولان، استقبال و آمادگی خود و ستاد نماز جمعه داراب را برای همکاری در راستای پیشرفت این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/ 2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول