اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 بهمن ماه امسال

یادواره 284 شهید شهرستان لردگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان گفت: یادواره 284 شهید شهرستان لردگان همزمان با 29 بهمن ماه امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

یادواره 284 شهید شهرستان لردگان برگزار می‌شود

علی‌رضا اسحاقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برهمین اساس ضرورت دارد تا در این رابطه اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که علاوه ‌بر اینکه در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان نقش مهمی دارد، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک عامل بسیار مهم و تعیین‌کننده عمل می‎کند.

اسحاقی از برگزاری یادواره شهدای شهرستان لردگان در 29 بهمن ماه خبر داد و گفت: برای برگزاری این یادواره برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام و کمیته‌های متعددی به همین منظور تشکیل و وظایف آن‌ها تعیین و ابلاغ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان با بیان اینکه این شهرستان 284 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ادامه داد: شهید شاهمرادی یکی از این شهیدان بوده که به عنوان شهید شاخص شهرستان معرفی شده است.

اسحاقی بر ضرورت چاپ و توزیع کتاب خاطرات شهدا و رزمندگان در یادواره شهدای این شهرستان تاکید و تصریح کرد: تلاش می‌شود تا کتاب خاطرات شهیدان در این یادواره توزیع شود چرا که این اقدام از اهمیت و اثرگذاری بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان از مقام و جایگاه والایی در جامعه اسلامی برخوردار هستند و همه ما وظیفه داریم تا با برگزاری برنامه‌هایی در شان و مقام والای آن‌ها، یاد و خاطره آن سفرکردگان به عرش را گرامیداشته و بر ضرورت ادامه راه آنان تاکید کنیم چرا که بدون تردید راه شهدا همان راه مستقیم و عاری از انحراف است.

انتهای پیام/68004/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول