اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

یادواره شهدای علی آباد قیروکارزین برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای علی آباد قیروکارزین با حضور معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع)، مسئولان محلی قیروکارزین، خانواده معظم شهدا و خیل عاشقان شهدا برگزار شد.

یادواره شهدای علی آباد قیروکارزین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، پنج‌شنبه‌شب به مناسبت هفته بسیج، یادواره شهدای علی آباد قیروکارزین با حضور معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع)، مسئولان محلی قیروکارزین، خانواده معظم شهدا و خیل عاشقان شهدا برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در حاشیه برگزاری این یادواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره‌ است و باید نقش بسیار موثر یادواره شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مورد توجه قرار گیرد.

محمود جعفری افزود: شهدا با تأسی از اعمال امام حسین(ع) درس فداکاری، از خودگذشتگی، شجاعت و شهامت را آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند.

وی ارائه راهکارهایی برای حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری دانست و ابراز داشت: برنامه‌های فرهنگی از تاثیرگذاری بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در آشناکردن هر چه بیشتر جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس نقش به‌سزایی داشته باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: شهدا مقام والایی نزد پروردگار متعال دارند و رستگارند، بر همین اساس ضروری است تا همواره خالصانه راه آن‌ها را ادامه دهیم.

جعفری با بیان این که ارزش‌های دفاع مقدس بخش مهمی از ارزش‌های جامعه اسلامی است بیان داشت: زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی بسیار بزرگ برای مسئولان اجرایی است تا این میراث گران‌بها را به نحو مطلوبی به نسل‌های جوان منتقل کرده و ایثار، ولایتمداری، بصیرت، سرزندگی، و فرهنگ معامله با خدا را در آنان نهادینه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین گفت: در مجموع و در طول هفته بسیج برنامه‌های مختلف و متنوع و البته متناسب با حال و هوای ایام محرم برنامه‌ریزی و مورد اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم که معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع)، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، تنی چند از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عزاداران حسینی شرکت داشتند مداحی و نوحه‌خوانی و سینه زنی برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول