اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

یادواره شهدای دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهید ناهید فاتحی و شهدای دانش‌آموز دختر شهرستان دشتستان در مراسمی با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

یادواره شهدای دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در یادواره شهید ناهید فاتحی و شهدای دانش‌آموز دختر شهرستان دشتستان گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است و نباید مورد غفلت واقع شود.

خلیل موحد افزود: فرهنگ عاشورا را باید به خوبی برای نسل امروز تبیین کنیم تا شاهد رشد ارزش‌های اسلامی در بین آینده‌سازان ایران اسلامی باشیم.

وی یادآور شد: امروز دشمن با ترفندهای مختلف برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کند و با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در صدد وارد کردن ضربه به ایران اسلامی است و ما نیز باید هوشیار باشیم و راه را برای دشمن ناهموار کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: نسل جوان در فضای معنوی و اخلاقی خانواده و جامعه باید به شیوه‎های گوناگون با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا شود.

موحد تصریح کرد: ما همواره مدیون حماسه‌آفرینی‎ها و ایثارگری‎های مردان و زنانی هستیم که از جان خود گذشتند تا عزت و اقتدار جهانی را نصیب نظام جمهوری اسلامی کنند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس نماد و الگوی مقاومت، ایثار و شهادت است و نسلی که این دوران را ندیده است برای تداوم آرمان‏های امام و شهدا باید با ارزش‎ها، رشادت‏ها و حماسه‎های دفاع مقدس آشنا و آگاه شود.

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ما ولایت‌مداری و اطاعت محض از ولی فقیه بود.

گفتنی است، در پایان نیز از تعدادی از خانواده‌های شهدا با اعطای هدایا تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2451/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول