اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری یادواره‌ شهدا مؤثرترین کار فرهنگی در سطح جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد برگزاری چهارمین یادواره شهیدان نیشابور گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مؤثرترین کار فرهنگی در سطح جامعه است.

برگزاری یادواره‌ شهدا مؤثرترین کار فرهنگی در سطح جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نیشابور، باقر صدیقی افزود: عزت و افتخار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری خانواده‌های معظم آنها است و برگزاری هر نوع برنامه‌ای در این حوزه اقدامی فرهنگی است.

وی بیان کرد: افتخاراتی که نظام جمهوری اسلامی به دست آورده مدیون جانفشانی و رشادت شهدا است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد برگزاری چهارمین یادواره شهیدان نیشابور عنوان کرد: چهارمین یادواره امیران، سرداران، دو هزار و 300 شهید نیشابور و مجتمع فولاد، 3 هزار و 150 شهید تیپ زرهی 21 امام ‌رضا (ع) و نکوداشت شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید شوشتری اول آذر‌ ماه در نیشابور برگزار می‌شود.

صدیقی با اشاره به اهمیت حضور رسانه‌های جمعی محلی و سراسری در این مراسم خاطرنشان کرد: حضور رسانه‌های جمعی در کنار برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت امری ضروری است.

وی به همکاری بیشتر فعالان این عرصه به همراه خبرنگاران تاکید کرد و اظهار داشت: یادواره شهدا پل ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر است که سبب ترویج فرهنگ شهـادت و تجلیل از سرمایه‌های معنوی و واقعی انقلاب اسلامی می‌شود.

مدیر روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور یادآور شد: فضا‌سازی محیط اجتماعی برای برگزاری هر نوع برنامه‌ای، در تاثیر‌گذاری بیشتر حوزه ایثار و شهادت مهم است.

صدیقی توضیح داد: اعضای کمیته فضاسازی و تبلیغات ستاد با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای نشریات محلی و همچنین تهیه، توزیع و نصب برگه‌های اطلاع‌رسانی، پوستر و بنرهای چاپی سعی کرده است، اطلاع‌رسانی مناسب را در این زمینه انجام دهند.

وی ضمن اشاره به فعالیت و پیگیری‌های فرماندهی تیپ 21 زرهی امام‌ رضا (ع) در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و دعوت از سخنران ویژه این مراسم اظهار امیدواری کرد: برگزاری چنین یادواره‌ای با شرکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی نیشابور به صورت منسجم و پر محتوا بتواند در جامعه تاثیرات مثبت و خروجی بالایی داشته باشد.

صدیقی اضافه کرد: این مراسم در ساعت هشت صبح روز چهارشنبه اول آذر ماه امسال هم‌زمان با ششمین روز از ماه محرم و دومین روز از هفته بزرگداشت بسیج در محل مجموعه فرهنگی رفانیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول