اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تاکستان صورت می‌گیرد

برپایی یادواره شهدای دانشجوی استان قزوین

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای دانشجویی استان قزوین هفتم‌ آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برگزار می‌شود.

برپایی یادواره شهدای دانشجوی استان قزوین

محمد اسد‌اللهی امروز در حاشیه مراسم سوگواری حسینی در دانشگاه آزاد تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: یادواره شهدای دانشجوی استان قزوین هفتم آذرماه جاری هم‌زمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) با حضور امیر سرتیپ دوم دربندی از یادگاران دفاع مقدس و معاون اسبق روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی در سالن امام حسن (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان افزود: برگزاری مراسم مقتل‌خوانی، سخنرانی مذهبی با حضور حجت‌الاسلام قرائی از اساتید و محققان حوزه علمیه قم و توزیع بسته‌های فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این یادواره است که با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد تاکستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای تئاتر عاشورایی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدای دانشجو با حضور آحاد دانشجویان از برنامه‌هایی است که در ایام برپایی یادواره شهدای دانشجویی و هفته بسیج با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی و آشنا کردن قشر‌های دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها با فرهنگ ناب و متعالی اسلام از رویکرد‌های محوری است که بسیج دانشجویی در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با اشاره به لزوم احیای فریضه امر به معروف در جامعه و سعی و تلاش همگانی برای تحقق این مهم تصریح کرد: جلوگیری از رشد قارچ‌گونه آفت‌ها، ارشاد همگانی و توسعه و تعالی‌بخش به جامعه اسلامی از جمله مهم‌ترین برکات و دستاورد‌هایی است که امر به معروف به همراه خود دارد.

اسد‌اللهی ادامه داد: فرهنگ امر به معروف امروز به عنوان دغدغه‌ای در جامعه مطرح بوده که لازمه نگاه جدی‌تر دستگاه‌های فرهنگ‌رسان به آن بسیار مهم است.

وی بیان کرد: رسالت‌ دانشجویان در ابعاد گوناگونی قابل بحث و بررسی است که شاخص‌ترین این رسالت‌ها تلاش برای تحقق موازین و اصول شرع در جامعه است که این اصل جز با تعامل نهاد‌های اجرایی به دست نمی‌آید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ادامه داد: اشاعه فرهنگ مقاومت و پایداری علاوه بر استواری برابر دشمنان سبب تحکیم اعتقادات و اصول ارزشی می‌شود.

اسد‌الله خاطرنشان کرد: برنامه‌های گسترده‌ای از سوی این واحد بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه آزاد پیش‌بینی شده است که به اجرا در‌ می‌آید.

انتهای پیام/77005/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول