اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری یادواره‌ای به میزبانی شهدای روستای کهن جیرفت

خبرگزاری فارس: با حضور پرشور مردم و مسئولان یادواره 6 شهید روستای کهن ‌بخش اسماعیلیه از توابع شهرستان جیرفت برگزار شد.

برگزاری یادواره‌ای به میزبانی شهدای روستای کهن جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت با حضور پرشور مردم و مسئولان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان یادواره 6 شهید روستای کهن ‌بخش اسماعیلیه از توابع شهرستان جیرفت برگزار شد.

شهیدان هوشنگ، حسین و محمود حمزه، محمد نیک‌نفس، مسعود بهرامی و عیسی حمزه‌نیا شش شهید روستای کهن‌ بخش اسماعیلیه از توابع شهرستان جیرفت هستند.

در این یادواره که با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی همراه بود، اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضوری پرشور داشتند.

فرج‌الله عارفی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان دارای جایگاه بسیار بدی قرار داشت و در تمام بخش‌ها همواره واردکننده بود و در بخش بهداشت و آموزش بسیار ضعیف عمل می‌کرد.

وی افزود: کشور ایران به دلیل وجود سه مؤلفه دین اسلام، ولایت فقیه و ملتی مؤمن و بصیر به پیروزی رسید و توانست با تمام توطئه‌های دشمنان مقابله و آن‌ها را خنثی کند.

عارفی عزت امروز مردم را در دنیا مدیون شهدا ذکر و تصریح کرد: ملت ایران باور داشتند که شهادت مرگ نیست به همین دلیل با تمام وجود از هستی خود گذشتند.

وی با تأکید براینکه ما باید همواره قدردان شهدا و رزمندگان اسلام باشیم، ابراز داشت: شهدا بودند که ملت ایران را به عزت و بزرگی رساندند و قدرت‌های دنیا را خوار کردند.

عارفی وظیفه مسئولان در برابر مردم را خدمتگزاری ذکر و عنوان کرد: ما باید با وحدت و برادری از حق خود دفاع کرده و همواره پیرو راه شهدا باشیم.

به گزارش فارس، یادواره شش شهید روستای کهن‌بخش اسماعیلیه از توابع این شهرستان با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت و نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/80003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول