اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

دومین یادواره شهدای ترکمن گنبدکاووس برگزار شد

خبرگزاری فارس: دبیر یادواره شهدای ترکمن شهرستان گنبدکاووس گفت: دومین یادواره شهدای ترکمن با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

دومین یادواره شهدای ترکمن گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری با تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس یکی از شهرستان‎های پیشرو در جهاد و شهادت است به طوری که تاکنون بیش از 500 شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: این یادواره نیز به نام 138 ترکمنی برگزار شده که همراه برادران دینی خود برای دفاع از میهن اسلامی به لقاءالله شتافتند.

وی با بیان اینکه برگزاری این یادواره به منظور محکومیت اهانت به ساحت رسول گرامی اسلام است، ادامه داد: شهدا عظمت شهادت را دیده‌اند و به تکریم ما نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به یادواره شهدا نیازمند هستیم تا بیشتر قدر شهدا را بدانیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.  

وی با اشاره به اینکه سعی داریم ستاد دائمی شهدای ترکمن را در کشور مطرح کنیم خاطر نشان کرد: شهادت تنها نصیب کسانی می‌شود که لیاقت شهادت دارند بنابراین باید قدردان ایثارگری‌های شهدا بود.

جعفری حضور پر شکوه مردم شهرستان گنبدکاووس در این یادواره را مؤید ارادت مردم به شهدا دانست و افزود: خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران چشم و چراغ جامعه ما هستند. 

گفتنی است در این یادواره نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی، مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و قرائت وصیت‌نامه شهدا و قرائت اشعار مذهبی به زبان ترکمنی و نمایش نماهنگ شهدا از برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/2307/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول