اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت

عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: مسئولان محلی و بسیجیان قیروکارزین همزمان با هفته بسیج با عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا با آن سرافرازان به حق پیوسته تجدید بیعت کردند.

عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا در قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، همزمان با هفته بسیج مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا در این شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری، بخشدار، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا در گلزار شهدای قیر، گلزار شهدای سکه روان و قبور شهدای گمنام در تپه نورالشهدای این شهر برگزار شد.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: شهدا با اقتدا به حضرت سیدالشهدا(ع) در دوران جوانی به بلوغ فکری و عقلی رسیدند و در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی و پیروی از ولایت در این مسیر گام برداشتند.

عبدالرضا خاتمی با بیان این که دشمنان اسلام با تهاجم‌های فرهنگی قصد از بین بردن فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه دارند اضافه کرد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به منظور آشنا‌کردن نسل جوان کشور با رشادت‌های شهدا ضروری است و به برکت خون شهدا و با حرکت در مسیر مکتب اسلام و ولایت این بار نیز دشمنان به هدف شوم خود نمی‌رسند.

وی در پایان افزود: امروز عزت نظام اسلامی مرهون خون شهیدان بوده و ما باید این اقتدار را که حاصل جان‌فشانی‌های آنان است با حضور خود در صحنه و تبعیت از آنان حفظ کنیم.

به گزارش فارس، قرائت فاتحه، شست‌وشوی مزار شهدای انقلاب با گلاب و گلباران تربت پاک شهدا به منظور ادای احترام به آنها از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/2448/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول