اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

نباید لحظه‌ای از اسلام و اهل بیت غافل شویم

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: همه ما در قبال این انقلاب و اسلام مسئول هستیم و نباید لحظه‌ای از اهل بیت، اسلام و ارزش‌های آن غافل شویم.

نباید لحظه‌ای از اسلام و اهل بیت غافل شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از  نکا، رضا آزادی‌کناری صبح امروز در همایش شیرخوارگان علی اصغر (ع) که در سالن آیت‌الله خامنه‌ای مصلای نکا برگزار شد، اظهار داشت: این همایش با هدف تجلیل از مقام والای طفل شش ماهه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و تجدید پیمان با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

آزادی‌کناری گفت: عاشورا و کربلای امام حسین (ع) از برترین نعمت‌هایی است که پروردگار به برکت آن نعمت تشیع و ولایت را حفظ  کرده و ما نیز باید در این مورد در ولایتمداری ثابت قدم باشیم.

وی افزود: ولایت جزو لاینفک دین و اسلام ما است و به همین جهت باید با تربیت تربیت فاطمی و علوی فرزندان آنان را ولایتمدار راستین بارآوریم.

آزادی‌کناری ادامه داد: اهل بیت (ع) بهترین الگو برای شیعیان هستند و خانواده‌ها با عمل به رهنمودها و دستورات ائمه می‌توانند فرزندان خود را به خوبی تربیت کنند.

وی بیان داشت: علی اصغر (ع) باب‌الحوائج است و امروز هم همه شما گرد هم آمدید تا خواسته‌های خود را از این بزرگ مرد بگیرید و حاجت روا باشید و در این راستا نیز باید محبت اهل بیت و دوستدار آنان باقی بمانید.

فرماندار نکا با اشاره به وقایع و سرگذشت اهل بیت در صحرای کربلا خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) با تمام مشکلات با زن و فرزند و یارانش در این میدان نبرد ماند و به شهادت رسیدند تا امر به معروف و نهی از منکر عملی شود.

آزادی‌کناری گفت: همه ما در قبال این انقلاب و اسلام مسئول هستیم و نباید لحظه‌ای از اهل بیت، اسلام و ارزش‌های آن غافل شویم.

وی افزود: کربلا تابلویی از فضائل و زشتی‌ها بود، فضائل و خوبی‌های امام حسین(ع) و یارانش و زشتی و بدی‌های یزید و یزیدیان نمونه‌هایی از کامل‌ترین فضائل و زشتی‌ها است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مازندران نیز در سخنانی با اشاره به پیشرو بودن بانوان مازندرانی به عتبات عالیات گفت: زنان مازندرانی در کمک‌های نقدی و جنسی، طلا و برنج رتبه اول را نسبت به مردان دارا هستند.

محمد حسن اصغری از ساخت صحن حضرت فاطمه الزهرا (س) در نجف اشرف به عنوان برنامه بعدی در بازسازی عتبات  عالیات نام برد و خاطرنشان کرد: این صحن در جوار مرقد حضرت علی (ع) به مساحت 218 هزار متر مربع ساخته می‌شود که بانوان باید در این راستا کمک کار ستاد باشند.

وی افزود: مازندرانی‌ها از جمله نخستین شهروندانی بودند که در بازسازی حرم عبدالعظیم گام برداشتند و امروز در بازسازی عتبات عالیات نقش‌آفرین اصلی هستند.

اصغری اظهار داشت: در حال حاضر حرم حضرت ابوالفضل (ع) نیز در دست ساخت است و در این رابطه نیز مردم کمک‌های نقدی و جنسی خود را برای بازسازی عتبات عالیات ارسال کنند.

انتهای پیام/86002/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول