اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه روحانیت مبارز هرمزگان:

علمای اهل تسنن اجاز ندهند وهابیت افکار پلید خود را گسترش دهد

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه روحانیت مبارز هرمزگان از علمای اهل تسنن خواست تا ضمن مبارزه شدید با فرقه وهابیت، اجازه ندهند وهابیت افکار پلید خود را در بین اهل سنت گسترش دهند.

علمای اهل تسنن اجاز ندهند وهابیت افکار پلید خود را گسترش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، آیت‌الله قنبر درویشی ظهر امروز در همایش مشترک علمای اهل تسنن و تشیع با اشاره به اختلاف‌افکنی‌های وهابیت، فرقه ضاله وهابیت را دشمن شیعه و سنی دانست و اظهار داشت: هدف اصلی خدشه‌دار کردن اتحاد مسلمین و خشکاندن ریشه اسلام است.

وی وهابیت را فرقه‌ای پست و پلید معرفی کرد و بیان داشت: از آنجایی که انگلیس از دشمنان بزرگ و شماره یک اسلام و ایران محسوب می‌شود به دنبال این است که از طریق فرقه‌های دست‌ساز خود افکاری شیطانی را به مسلمانان القا کند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز هرمزگان تمسک به قرآن و عترت را عامل اصلی حفظ دین دانست و افزود: مسلمانان باید با اتحاد و یکپارچگی اهداف دشمنان را بی‌نتیجه و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

درویشی همچنین با تشریح اهداف قیام سیدالشهدا، اظهار داشت: امام حسین(ع) اسوه تقوا و صبر است که با نثار خون خود اسلام را حفظ کرد.

وی در ادامه این همایش از حضرت علی‌اصغر(ع) به عنوان الگویی برای تمام مسلمانان جهان یاد کرد و افزود: حضرت علی‌اصغر از پاک‌ترین و صالح‌ترین افراد روی زمین است که در کربلا به شهادت رسید.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه، کشتار مردم مظلوم و کودکان بی‌پناه را عملی وحشیانه ذکر کرد و با بیان اینکه اسرائیل دشمن بشریت است، اظهار داشت: دشمنان اسلام با کشتار کودکان شیعه و سنی به دنبال تسلط کفر بر جهان هستند.

وی در ادامه از علمای اهل تسنن خواست تا ضمن مبارزه شدید با فرقه وهابیت، اجازه ندهند وهابیت افکار پلید خود را در بین اهل سنت گسترش دهند.

در این مراسم که با حضور فرماندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و 35 نفر از علمای شیعه و سنی در حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی بندزرک میناب برگزار شد شهمراد عیسایی از علمای اهل تسنن مقاله‌ای را در خصوص فضایل امام سوم شیعیان قرائت کرد که مورد تحسین شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول