اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های همدان:

تحقق سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در گرو الگوپذیری از اهل بیت است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های همدان گفت: برای تحقق نظر رهبری در خصوص سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، باید نگاه ما به نوع زندگی تغییر کند و اهل بیت(ع) الگوی زندگی ما قرار گیرند.

تحقق سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در گرو الگوپذیری از اهل بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی ظهر امروز در مراسم عزاداری بسیج کارمندان همدان اظهار کرد: به موازات پیدایش آدم، خداوند دو راه را پیش روی انسان قرار داده است و آنان یکی از این دو راه را انتخاب می‌کنند.

وی در تشریح این مطلب افزود: راه اول هدایت است که انسان با طی مراحل آن به کمال می‌رسد و راه دوم تبعیت از شیطان است که مادی‌گرایی و دنیادوستی را تبلیغ می‌کند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینا به موضوع سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: قرآن دو نوع زندگی را مد نظر دارد که یکی حیات طیبه و دیگری زندگی سخت است و مقام معظم رهبری تأکید بر زندگی طیب دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای اینکه نظر مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی محقق شود باید نگاه ما به نوع زندگی تغییر کند و اهل بیت (ع) الگوی زندگی ما شود.

رستمی اضافه کرد: امام حسین (ع) به ما سبک زندگی طیب و آزاده بودن را آموخت و شخصی که آزاده است به دنیا دل نمی‌بندد بلکه در مسیر خدا حرکت می‌کند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان همدان ادامه داد: امام حسین قیام کرد که نگاه ما را به دنیا تغییر دهد و به همه آموخت که فرد آزاده حتی اگر کشته هم شود باز پیروز است.

وی در خصوص الگوی بسیج که ائمه معصومین(ع) هستند تأکید کرد: تعریف مرگ و زندگی برای بسیجی همان تعریفی است که امام حسین(ع) ارائه کرد و به همین دلیل بسیج شکست‌ناپذیر است.

رستمی در پایان گفت: اگر ائمه معصومین (ع) الگوی جامعه باشند و خانواده‌ها فرزندان خود را با معرفت اهل بیت تربیت کنند جامعه‌ای الگو و خداپرست خواهیم داشت.

انتهای پیام/2499/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول