اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای ماه محرم

مصدومیت 60 نفر در حادثه رانندگی درون شهری گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور گیلان گفت: از ابتدای ماه محرم 60 نفر در تصادفات رانندگی درون شهری گیلان مجروح شدند که درصد بالایی از آنها عابران پیاده و موتورسواران هستند.

مصدومیت 60 نفر در حادثه رانندگی درون شهری گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید تقی امینی در جلسه پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا در معابر استان خبر داد.

وی با بیان اینکه اغلب عزاداری‌ها در شب‌ها برگزار می‌شود، گفت: استفاده کنندگان از معابر باید بر رعایت قوانین ترافیکی توجه بیشتری داشته باشند زیرا تاریکی شب و محدودیت میدان دید از عوامل خطرآفرین است.

این مسئول به وقوع تصادفات در ماه محرم اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای ماه محرم 60 نفر از هم‌استانی‌های ما در تصادفات رانندگی مجروح شدند که درصد بالایی از مجروحان را عابران پیاده و موتورسواران هستند و لازم است این قشر آسیب‌پذیر در هنگام تردد در معابر توجه بیشتری به قوانین ترافیکی داشته باشند تا از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

وی در باره محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا، خاطرنشان کرد: در ایام تاسوعا و عاشورا هر شهرستانی طبق تشخیص پلیس راهور محدودیت ترافیکی دارد اما در شهر رشت تمام خیابان‌های منتهی به بقعه دانای علی در خیابان بیستون در طرح ترافیکی قرار دارد بنابراین تردد و توقف هرگونه وسیله نقلیه در بلوار ضیابری، خیابان بیستون از تقاطع معلم، بلوار رشتیان از فلکه جهاد و از پمپ بنزین چمارسرا به طرف دانای علی به طور کلی ممنوع بوده و در صورت مشاهده خودرو به پارکینگ انتقال می‌یابد و در دیگر خیابان‌ها نیز با تشخیص پلیس راهور طرح‌های ترافیک مقطعی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان یادآور شد: پلیس راهور از تمام نیروی انسانی و تجهیزات خود برای روان‌سازی ترافیک استفاده می‌کند و لازم است دسته‌های عزاداری و هیئت‌ها در زمان حرکت در خیابان‌ها با پلیس راهور همکاری بیشتری داشته باشند تا امسال مراسم به دور از هرگونه حوادث رانندگی با شکوه‌تر و منظم‌تر از سنوات گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/84001/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول