اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی گلبال کشور:

حق گلبالیست‌ها پایمال شده است / فدراسیون نامه کمیته پارالمپیک را مخفی کرده بود

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی امید گلبال کشور گفت: 650 میلیون تومان درب برقی فدراسیون گلبال هزینه برداشته که با صرف چنین هزینه‌هایی حق بچه‌های گلبالیست، پایمال شده است.

حق گلبالیست‌ها پایمال شده است / فدراسیون نامه کمیته پارالمپیک را مخفی کرده بود

مجید فلاح در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: عمده صحبت‌ بچه‌های گلبالیست این است که رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور باید فردی معلول، نابینا و یا کم‌بینا باشد تا مشکلات آنها را به خوبی درک کند و در مقابل اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: با حضور آقای مسجدی در سمت رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور چند سالی است که رقابت‌های کشوری کم‌بینایان و نابینایان برگزار نمی‌شود.

* فدراسیون نامه کمیته پارالمپیک را مخفی کرده بود

بازیکن قزوینی تیم ملی امید گلبال کشور با اشاره به نامه کمیته پارالمپیک به فدراسیون گلبال کشور بیان کرد: محسن جلیلوند، بهزاد جهان‌گیر و محمد سرنجی سه گلبالیست کشورمان هستند که سهمیه پارالمپیک را کسب کرده بودند اما در آستانه رقابت‌های پارالمپیک از لیست اردوها خط می‌خورند و تیم چهار نفره به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

فلاح با بیان اینکه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور نامه کمیته پارالمپیک را مخفی کرده بود، اضافه کرد: براساس نامه کمیته پارالمپیک به فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان ایران، فدراسیون موظف بود از بین شش بازیکن قبلی و یک بازیکن جدید تیم را شش نفره ببندد، در حالی که فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان ایران از بین 60 نفر تست گرفته و از بین این افراد چهار نفر را انتخاب و به رقابت‌های پارالمپیک اعزام کرده است.

* تجمع گلبالیست‌ها در مقابل وزارت ورزش و جوانان

وی عنوان کرد: پس از نتایج ضعیف تیم گلبال در رقابت‌های پارالمپیک در مقابل درب وزارت ورزش و جوانان تجمع کردیم و خواستار توجه بیشتر به این رشته ورزشی شدیم.

فلاح پیرامون حمایت‌های استانی گفت: احکامم را حدود سه سال می‌شود که برای دریافت هدیه به سازمان بهزیستی استان قزوین داده‌ام، ولی هر بار مشکلات بودجه‌ای را بهانه می‌کنند.

* اقامت بازیکنان تیم ملی گلبال در خوابگاهی به قدمت 50 سال

عضو تیم ملی امید گلبال کشور از وضعیت خوابگاه‌های تیم ملی گلبال اعلام نارضایتی کرد و افزود: در بازی با عراق که در کردستان برگزار شد تیم ملی گلبال در خوابگاهی اقامت داشت که قدمت آن به 50 سال می‌رسید.

این بازیکن ادامه داد: از نظر وضعیت مواد غذایی و مکمل‌های انرژی‌زا نیز شرایط در تیم ملی گلبال مطلوب نیست.

* خود را برای رقابت‌های پارآسیایی آماده می‌کنم

عضو تیم ملی امید گلبال کشور هدف کوتاه‌مدت خود را رقابت‌های پارآسیایی دانست و تصریح کرد: از آمادگی خوبی برخوردار هستم و خود را برای رقابت‌های پارآسیایی آماده می‌کنم و امیدوارم که در این رقابت‌ها نتیجه تلاش‌های خود و مربیم محسن جلیلوند را ببینم.

انتهای پیام/77003/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول