اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز نخست بازی‌های دور برگشت

بهزیستی قم برابر مدعیان لیگ برتر گلبال پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم گلبال بهزیستی قم در روز نخست مسابقات لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور به دو پیروزی برابر حریفان خود دست یافت.

بهزیستی قم برابر مدعیان لیگ برتر گلبال پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای دور برگشت از هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم لیگ برتری از صبح روز دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن ماه در قم آغاز شده است.

تیم‌های شرکت‌کننده در این مرحله از رقابت‌های لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور برای تعیین و معرفی قهرمان این فصل بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در سالن ورزشی شهید طاهریان منطقه آزادگان شهر قم برگزار می‌کنند.

در روز نخست دیدارهای دور برگشت لیگ برتر گلبال چند مسابقه حساس برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم صدرنشین مناطق نفت‌خیز جنوب یک گام دیگر به کسب مقام قهرمانی پیکارهای این فصل لیگ برتر گلبال نزدیک‌تر شد.

در این بین تیم گلبال بهزیستی قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم ایمن‌سازان عمران پارس تهران به میدان رفت که این مسابقه با توجه به قرار داشتن تیم ایمن‌سازان عمران پارس تهران در مکان دوم جدول رده‌بندی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود.

نکته قابل توجه این مسابقه عبور 35 توپ از خط دروازه‌های دو تیم بود که در این بین گلبالیست‌های قمی یک گل بیشتر از حریف خود به ثمر رسانده و موفق شدند حریف خود را با نتیجه 18 بر 17 از پیش رو بردارند تا در روز نخست بازی‌ها تیم پیروز مسابقات باشند.

این پیروزی موجب افزایش روحیه بازیکنان تیم گلبال بهزیستی قم برای رویارویی با تیم گلبال هیئت نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان شد، دیداری که اتفاقا پر گل از آب درآمد و طی آن گلبالیست‌های قمی توانستند حریف خود را با حساب 12 بر 8 شکست بدهند.

گلبالیست‌های بهزیستی قم در ادامه این مرحله از رقابت‌های لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور خود را آماده انجام دیداری بسیار سخت و دشوار برابر تیم گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب صدرنشین مسابقات کردند تا بلکه از قوی‌ترین تیم لیگ امسال امتیاز بگیرند.

دیدار دو تیم گلبال بهزیستی قم و مناطق نفت‌خیز جنوب در مجموع 22 گل در برداشت و طی آن گلبالیست‌های بهزیستی قم در پایان دیداری حساس با صدرنشین لیگ برتر این فصل با حساب 12 بر 10 نتیجه را واگذار کردند.

دیدارهای دور برگشت هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور امروز در حالی به پایان می‌رسد که دیدارهای حساسی در سالن ورزشی شهید طاهریان قم برگزار می‌شود و طی آن تیم گلبال بهزیستی قم در دو مسابقه دیگر خود مقابل تیم‌های گلبال سایپا کاشان و بهزیستی خراسان رضوی دو بازی مهم برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول