اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 روز

آخرین مرحله آماده سازی تیم ملی گلبال در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم از آغاز مرحله پایانی اردوی آماده‌سازی تیم ملی گلبال نابینایان و کم‌بینایان کشورمان در قم خبر داد.

آخرین مرحله آماده سازی تیم ملی گلبال در قم آغاز شد

علیرضا کهندانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بعد از پایان بازی‌های المپیک 2012 لندن که مهم‌ترین رویداد ورزشی امسال بود و ورزشکاران کشورمان حضور بسیار موفقی در آن داشتند، اکنون بازی‌های پارالمپیک لندن در راه است.

وی ادامه داد: همواره تیم‌های اعزامی کشورمان به رقابت‌های پارالمپیک در دوره‌های مختلف موفقیت‌آمیز عمل کرده و عناوین و افتخارات ارزشمندی را برای ورزش ایران به ارمغان آورده‌اند که امیدواریم این موفقیت‌ها تکرار شود.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم افزود: یکی از تیم‌هایی که در قالب کاروان ورزشی جانبازان و معلولان ایران راهی رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن خواهد شد، تیم ملی گلبال است که امید زیادی نسبت به موفقیت این تیم وجود دارد.

وی ابراز داشت: ایران همواره یکی از کشورهای صاحب نام در رشته ورزشی گلبال نابینایان و کم‌بینایان جهان بوده و در تورنمنت‌ها و رقابت‌های مختلف آسیایی، جهانی و بین‌المللی موفق به کسب افتخارات زیادی شده است.

کهندانی عنوان کرد: گل‌بال در سال‌های اخیر با توجه به تلاش و تکاپویی که استان‌های مختلف کشورمان از جمله استان قم برای جذب نابینایان و کم‌بینایان به این رشته ورزشی داشته‌اند، به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته و امید به موفقیت تیم ملی در پارالمپیک لندن بسیار زیاد است.

وی یادآور شد: اکنون در آستانه رقابت‌های پارالمپیک که در تمام ادوار بعد از رقابت‌های المپیک برگزار می‌شود، تیم ملی گلبال ایران یکی از تیم‌هایی است که راهی این دوره از مسابقات خواهد شد.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم افزود: این تیم با ترکیبی متشکل از برترین‌های کشورمان که در مسابقات لیگ‌های این رشته ورزشی عضو تیم‌های مطرح هستند، از مدت‌ها و ماه‌ها قبل در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند.

این مسئول خاطر نشان کرد: اکنون نوبت به آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی گلبال کشورمان رسیده و با تصمیم فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، این تیم از امروز آخرین اردوی خود را در راه پارالمپیک لندن در قم آغاز کرده است.

کهندانی متذکر شد: اردوی نهایی تیم ملی گلبال کشورمان در راه رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن در دو نوبت صبح و عصر تا روز پنجشنبه این هفته یعنی بیست و ششم مرداد ماه در سالن ورزشی شهید طاهریان منطقه آزادگان قم برگزار می‌شود و علاوه بر تمرین و برنامه‌های متنوع آمادگی، یک بازی تدارکاتی با تیم لیگ برتری گلبال بهزیستی قم نیز برای این تیم پیش‌بینی کرده‌ایم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول