اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 6 تیم در قم

پرسپولیس تهران قهرمان سوپر لیگ گلبال شد

خبرگزاری فارس: دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر گلبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور با برتری تیم گلبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.

پرسپولیس تهران قهرمان سوپر لیگ گلبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با برنامه‌ریزی انجمن گلبال فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشورمان، فصل جدید مسابقات لیگ دسته برتر گلبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور امسال در دو رده سنی امید و بزرگسالان برنامه‌ریزی شد.

بدین ترتیب در مسابقات دور رفت لیگ برتر گلبال شش تیم در رده سنی بزرگاسلان و سه تیم در رده سنی امید رقابت خود را برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات سوپر لیگ گلبال باشگاه‌های کشور در شهر مقدس قم آغاز کردند و با معرفی تیم پرسپولیس تهران به کار خود پایان دادند.

در این مرحله از رقابت‌ها، بازی‌ها به شکل دوره‌ای برگزار شد و طی آن شش تیم هیئت گلبال شهرستان تویسرکان، شهید مهرانی تهران، پرسپولیس تهران، مناطق نفت‌خیز جنوب، بهزیستی قم و هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان بهشهر با یکدیگر رقابت کردند.

دیدارهای این مرحله از لیگ برتر گلبال به میزبانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم در سالن ورزشی شهید طاهریان برگزار شد و طی آن گلبالیست‌های پرسپولیس تهران که در فصل جاری در لیگ برتر حضور پیدا کرده و خود را یکی از مدعیان قهرمانی نشان داده‌اند، قهرمان نیم فصل شدند.

تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان پرسپولیس تهران نماینده هیئت تهران در این رقابت‌ها در دور رفت موفق شد مقابل تیم‌های گلبال شهید مهرانی، هیئت نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان و هیئت بهشهر به پیروزی رسیده و بدین ترتیب قهرمانی خود در نیم فصل را مسجل کنند.

در این رده‌بندی تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان پرسپولیس تهران در حالی موفق به کسب عنوان نخست جدول رده‌بندی شد که تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب و هیئت بهشهر نیز هم امتیاز با این تیم بودند، اما پرسپولیسی‌ها به لطف تفاضل گل بهتر این عنوان را کسب کردند.

بدین ترتیب در رده‌بندی نهایی مسابقات این فصل لیگ برتر گلبال قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان باشگاه‌های کشور در پایان دیدارهای دور رفت در سالن ورزشی شهید طاهریان شهر مقدس قم تیم‌های پرسپولیس تهران، مناطق نفت‌خیز جنوب، هیئت بهشهر، شهید مهرانی، بهزیستی قم و هیئت تویسرکان موفق به کسب رده‌های اول تا ششم جدول رده‌بندی شدند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول