اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کهندانی در گفت‌وگو با فارس:

کیفیت بالای لیگ آینده درخشان گلبال را نوید می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول امور استان‌های فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشورمان از کیفیت برگزاری دیدارهای دور رفت لیگ برتر گلبال ابراز رضایت کرد.

کیفیت بالای لیگ آینده درخشان گلبال را نوید می‌دهد

علیرضا کهندانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: از اینکه شاهد رقابت نزدیک و تنگاتنگ تیم‌های مدعی حاضر در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گلبال نابینایان و کم‌بینایان باشگاه‌های کشور بودیم برای آینده تیم ملی بسیار خوشحالم.

وی که همزمان مسئولیت دبیری هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم را نیز بر عهده دارد در ادامه بیان داشت: در سال‌های گذشته معمولا یک یا دو تیم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور بودند و بیشتر اوقات قهرمان لیگ برتر در همان نیم فصل نخست مشخص می‌شد اما امسال قضیه چیز دیگری است و این اتفاق رخ نداد.

مسئول امور استان‌های فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشورمان افزود: نگاهی به نتایج به دست آمده در بازی‌های برگزار شده دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ برتر گلبال باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که امسال تمام تیم‌های لیگ برتری مدعی قهرمانی هستند.

وی از حضور تیم‌هایی مانند پرسپولیس در لیگ برتر گلبال کشور ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: این تیم با نتایجی که در دور رفت کسب کرد قطعا دیدارهای دور برگشت را از آنچه که در دور رفت در قم دیدیم، بسیار جذاب و مهیج‌تر خواهد کرد.

کهندانی بیان داشت: مسابقات سطح فنی و کیفی بسیار خوبی داشت و حضور گلبالیست‌های ملی‌پوش در اکثر تیم‌ها موجب شده بود تا شاهد رقابت‌های تماشایی در تمام بازی‌های دور رفت باشیم و بدین ترتیب نسبت به آینده گلبال کشور نیز امیدوارتر بمانیم.

وی یادآور شد: ایران یکی از کشورهای مطرح گلبال قاره آسیا است که در مسابقات جهانی موفقیت‌آمیز عمل کرده و یکی از تیم‌های مطرح به شمار می‌رود این در حالی است که نتایج تیم ملی در المپیک لندن نیز بسیار خوب بود و توانمندی ایران را بیش از پیش در این رشته نشان داد.

مسئول امور استان‌های فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشورمان تصریح کرد: رقابت نزدیک سه تیم برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات این فصل لیگ برتر گلبال نوید دیدارهای بسیار مهمی در دور برگشت را می‌دهد، ضمن اینکه هنوز تیمی مانند بهزیستی قم نیز به قهرمانی امیدوار است.

وی عنوان داشت: وقتی تیمی مانند پرسپولیس قهرمان نیم فصل می‌شود، در حالی که به تیم‌های مدعی همچون بهزیستی قم و مناطق نفت‌خیز جنوب می‌بازد، بیانگر این است که لیگ برتر گلبال دارای کیفیت بهتری شده و قطعا این روند در آینده نیز رو به رشد خواهد بود.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول