اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قزوین خبر داد

حضور 4 تیم گلبال قزوین در رقابت‌های باشگاهی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قزوین از حضور چهار تیم گلبال استان قزوین در رقابت‌های قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور 4 تیم گلبال قزوین در رقابت‌های باشگاهی کشور

احمد ملاحسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه در سال جاری در رقابت‌های لیگ گلبال باشگاه‌های کشور در بخش زنان و مردان چهار نماینده از استان قزوین حضور دارند، اظهار کرد: سهم بانوان از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها سه تیم است و مردان نیز با یک تیم در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: تیم بانوان مؤسسه نابینایان قزوین در این رقابت‌ها با دو تیم حضور پیدا کرده که هم در لیگ دسته اول و هم در لیگ دسته دوم بانوان این تیم‌ها به مصاف رقیبان خود می‌روند.

ملاحسینی یادآور شد: در این دوره از رقابت‌ها نیز تیم باشگاهی فیروز قزوین در بخش زنان و مردان در لیگ‌های دسته دوم و دسته اول تیم‌داری کرده است.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قزوین عنوان کرد: بانوان گلبالیست استان قزوین در قالب تیم‌های باشگاهی خود از شانزدهم آبان ماه رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند.

وی عنوان کرد: تیم باشگاهی فیروز قزوین نیز برای رقابت با حریفان خود در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول گلبال مردان کشور نهم آبان ماه مسابقات خود را با حریفان برگزار می‌کند.

ملاحسینی در ادامه از برتری تیم بسکتبال با ویلچر گروه بهداشت فیروز قزوین در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در قزوین خبر داد و گفت: ورزشکاران استان قزوین در این مسابقات به ترتیب موفق شدند تیم‌های پرسپولیس تهران و هیئت جانبازان و معلولین اردبیل را با شکست بدرقه کنند.

وی تصریح کرد: تیم فیروز قزوین در دیدار نخست خود با نتیجه 50 بر 40 تیم پرسپولیس تهران را شکست داد و در بازی دوم خود به علت حاضر نشدن تیم هیئت جانبازان و معلولین اردبیل با نتیجه 20 بر صفر پیروز از زمین بازی خارج شد.

ملاحسینی یادآور شد: رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور قرار بود با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار شود که به علت انصراف چند تیم حاضر در این مسابقات تیم فیروز قزوین در یک گروه سه تیمی قرار گرفت.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قزوین در ادامه به مشکلات این هیئت ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سالن شهید بابایی قزوین با قطعی برق مواجه است و متأسفانه در بیشتر اوقات ورزشکاران جانباز و معلول ما با وجود علاقه شدید برای انجام تمرینات خود با مشکل مواجه هستند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول