اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

ایثارگری ایرانیان فقط ویژه دفاع مقدس نیست

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن با ایران گفت: امروز ما باید نشان دهیم که ایثارگری فقط ویژه دوران دفاع مقدس و جبهه‌ها نیست.

ایثارگری ایرانیان فقط ویژه دفاع مقدس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل حوزه شهردار شیراز، علی‌رضا پاک‌فطرت در دیدار با خانواده شهیدان اکبری اظهار داشت: دشمن با دیدن چنین خانواده‌هایی فکر تعرض به خاک ایران را نمی‌کند.

وی با بیان اینکه هر کس به خانواده شهدا سرکشی کند، روحیه گرفته و در خود توان مضاعفی برای خدمت احساس می‌کند، گفت: اینکه یک خانواده چهار شهید را به اسلام و انقلاب تقدیم کند و با این روحیه، همچنان در صحنه حضور داشته باشد مایه مباهات است.

شهردار شیراز با بیان اینکه شهدا افتخار این کشور هستند و مسئولان باید تلاش بیشتری برای معرفی این شهدا و خانواده‌هایشان داشته باشند، اضافه کرد: این شعار نیست، دشمن، هر که باشد، با دیدن این خانواده‌ها، این روحیه و این ایثار، حساب کار خودش را می‌کند و می‌فهمد با چه ملتی طرف است.

پاک‌فطرت با یادآوری اینکه ایرانیان انسان‌های شرافت‌مندی هستند که با اعتقاد راسخ به دین و رهبر خود، تمام دارایی‌شان را برای حفظ آن فدا کرده و می‌کنند، تصریح کرد: خانواده شهدا امتحانشان را پس داده‌اند، مردم و مسئولان نیز با دیدن همین استواری، دیگر احساس خستگی نمی‌کنند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: امروز ما باید نشان بدهیم که ایثارگری فقط ویژه دوران دفاع مقدس و جبهه‌ها نیست، امروز که دشمن از راه‌های مختلف به‌ویژه بحث اقتصادی کشور اسلامی‌مان را مورد هجمه قرار داده همگی وظیفه داریم با درس گرفتن از مکتب شهدا، مقابل هر قدرت زورگویی بایستیم.

به گزارش فارس، چهار شهید خانواده اکبری، شهیدان عین‌الحق،‌ محمد شفیع، هدایت‌اله و نورالدین، چهار پسر از پنج پسر این خانواده بودند که در دوران دفاع مقدس به فیض عظیم شهادت نایل شدند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول