اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور:

برخی پیمانکاران فامیلی انتخاب می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور گفت: برخی روابط فامیلی به‌جای ضوابط در اخذ پیمانکاران حاکم است و این امر به روند کار در پروژه‌ها لطمه زده و موجب کندی و کاهش کیفیت کار می‌شود.

برخی پیمانکاران فامیلی انتخاب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان بیان داشت: اخیرا برخی از شوراها با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی درخواست لغو تعدادی از مصوبات در جلسات قبلی را دارند.

معاون فرماندار نور ادامه داد: هرچه به انتخابات آینده نزدیک می‌شویم این تقاضاها بیشتر می‌شود و این نشان از انتخاباتی کردن کار و جلب رضایت برخی از شهروندان و به اصطلاح جمع کردن رای دارد .

وی اضافه کرد: وقتی در رابطه با موضوعی تعدادی از کارشناسان ساعت‌ها بحث و بررسی کارشناسانه انجام و تصویب یا رد می‌شود، همین افراد هم حضور دارند و منطقی نیست که درخواست لغو مصوبه را داشته باشند.

معاون فرماندار نور با اشاره به راه‌اندازی سازمان حمل و نقل جمعی نور- ایزدشهر در آینده نزدیک اظهار داشت: با فعالیت این سازمان در شهرستان، خدمات‌رسانی به مسافران در شهرهای نور و ایزدشهر یکپارچه می‌شود اما رویان به‌دلیل عدم پذیرش این سازمان در مجموعه شهری خود جدا و تاکسی‌های فعلی که بین نور و رویان سرویس دهی می‌کنند، دیگر حق ورود به نور را ندارند و این امر برای مسافران مشکلاتی را فراهم می‌کند.

این مسئول در ادامه با تاکید بر ایمنی راه‌ها به ویژه راه‌های در دست تعریض و تعمیر اظهار داشت: برخی روابط فامیلی به‌جای ضوابط در اخذ پیمانکاران حاکم است و این امر به روند کار در پروژه‌ها لطمه زده موجب کندی و کاهش کیفیت کار می‌شود.

بخشدار چمستان نیز با انتقاد از عدم اجرایی شدن مصوبات اظهار داشت: در جلسات فقط طرح مشکل می‌شود اما راهکار و راه حل رفع مشکل و برون رفت از آن ارائه نمی‌شود و یا اجرایی نمی‌شود.

رسول اورنگیان خواستار عملیاتی شدن مصوبات و پاسخگویی مسئولان مرتبط شد و افزود: مرمت آسفالت یکی از خواسته‌های مردمی است زیرا چاله‌های موجود باعث خسارات به خودروها شده و هزینه سنگین تعمیرات و گرانی قطعات اعتراض‌های مردمی را بدنبال دارد.

وی ادامه داد: این چاله‌ها با خسارات به خودرو گاهی عامل تصادفات شدید هم می‌شود و ما باید پاسخگو باشیم بنابراین مسئولان مربوطه به ویژه راه و شهرسازی پیگیری و مشکل را برطرف کنند.

انتهای پیام/2296/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول