اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

کمیته‌های تخصصی ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها تشکیل شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به جوانان گفت: کمیته‌های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها تشکیل و فعال شود.

کمیته‌های تخصصی ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالعزیز تقی‌زاده امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان که با حضور معاون فرماندار رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار کرد: دوران جوانی از طلایی‌ترین دوران هر فردی بوده که در صورت توجه جامعه به قشر جوان، زمینه رشد و پیشرفت آن جامعه فراهم می‌شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر جوانان جامعه ما مخاطبان اصلی اهداف دشمنان هستند که این موضوع لزوم توجه هر چه بیشتر به جوانان و انجام فعالیت‌هایی در زمینه ساماندهی امور جوانان را بیش‌ از پیش مورد اهمیت قرار می‌دهد.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه توجه به مسائل جوانان، کشور را در برابر تهدیدات و برنامه‌های دشمنان مصون نگه می‌دارد، خواستار عملیاتی شدن برنامه‌ریزی‌ها در زمینه امور جوانان شد.

* جوانان ولایی و بابصیرت ایران اسلامی افتخار کشور هستند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جوانان کشور ما قشر خطرآفرین و در عین حال قشر افتخارآور جامعه هستند، افزود: ما به جوانان ولایی و با بصیرت کشور افتخار کرده و انتظار داریم که همه جوانان در مسیر ولایت گام بردارند.

تقی‌زاده عنوان داشت: بر اساس مصوبه دولت، سیاست‌های کلی در زمینه امور جوانان بر عهده معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه تلاش اداره ورزش و جوانان در راستای برطرف کردن مشکلات و نیازهای جوانان را در قالب اجرای برنامه‌ها و ارائه خدمات مضاعف شده است، همکاری دیگر ادارات و نهادها را در این زمینه خواستار شد.

تقی‌زاده تأکید کرد: برنامه‌ریزی و تلاش در راستای برطرف کردن مشکلات جوانان، تعامل همه دستگاه‌ها و نهادها با اداره کل ورزش و جوانان را می‌طلبد و بدون تعامل دستگاه‌ها نمی‌توان به رفع مشکلات و نیازهای جوانان امیدوار بود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هدف از تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان این استان را نقطه‌ای برای تصمیم‌گیری درست و مناسب به منظور ساماندهی جوانان عنوان کرد و افزود: این ستاد به دنبال دخالت در امور سایر دستگاه‌ها نیست و تنها برطرف کردن مشکلات و توجه و برآورده ساختن نیازهای جوانان با تعامل با دستگاه‌ها را در دستور کار خود دارد.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه میانگین سنی مخاطبین ستاد ساماندهی امور جوانان حدود 18 تا 35 سال هستند، اذعان کرد: در حوزه فعالیت جوانان، هر چه پیشتر رویم کارها گسترده‌تر و بیشتر می‌شود و تشکیل کمیته‌های تخصصی در جلسات بعدی برای شناسایی و رفع هر چه بهتر مشکلات جوانان لازم و ضروری است.

وی با تقدیر و تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پیگیری امور جوانان یادآور شد: گچساران اولین شهرستانی بود که در راستای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان اعلام آمادگی کرد و انتظار می‌رود اقدامات مطلوبی در زمینه امور جوانان در این شهرستان صورت گیرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گچساران جوانان مستعد زیادی دارد، افزود: این شهرستان می‌تواند در ساماندهی امور جوانان رتبه اول را کسب کند.

تقی‌زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم توجه به امور جوانان، از مسئولان ادارات و نهادها خواست تا راهکارهای عملی خود را در زمینه ساماندهی بهتر و مطلوب‌تر جوانان به دبیرخانه این ستاد واقع در اداره ورزش و جوانان گچساران ارائه دهند.

انتهای پیام/82001/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول