اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال:

حضرت قاسم الگوی حرکت نوجوانان در مسیر پایداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال گفت: حضرت قاسم (ع) بهترین الگوی حرکت نوجوانان در مسیر پایداری اسلام و انقلاب الگوگیری است.

حضرت قاسم الگوی حرکت نوجوانان در مسیر پایداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد عابدی صبح امروز در همایش 13 ساله‌ها که به یاد نوجوان کربلای حسینی حضرت قاسم در مدرسه مولوی خلخال برگزار شد، اظهار داشت: بهترین الگوی حرکت نوجوانان در مسیر پایداری اسلام و انقلاب الگوگیری از حضرت قاسم (ع) است.

وی افزود: دهه ماه محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر است و در تعاریف دینی و اسلامی امر به معروف و نهی از منکر  نشانه عشق انسان به مکتب و ارزش‌های والای انسانی و دینی است‌.

عابدی خطاب به نوجوانان 13 ساله خلخالی ابراز داشت: امروز رسالت شما نوجوانان پیروی و تبعیت از قاسم ابن حسن (ع) نوجوانان 13 ساله کربلاست که با وجود سن کم دست از حمایت قیام خونبار حسینی در کربلا بر نداشت و شما نیز باید با گوش به فرمان بودن به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در کنار ولایت و برای پایداری اسلامی و نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم باشید.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال اضافه کرد: شما باید بدانید که در تاریخ بشریت همان چهره‌هایی که شمشیر به  فرزندان کم سن و سال امام حسین (ع) در صحرای کربلا کشیدند امروز نیز به واسطه سلطه‌گری بر دنیا، کودکان و طفلان بی‌گناه در غزه را مورد هجوم و کشتار قرار داده‌اند و این نشان می‌دهد که شخصیت‌ها همان است و اسم‌ها عوض شده و جای عمر سعدها را بنیامین نتانیوها گرفته است.

وی بیان داشت: در مقابل این ظلم و ستم بر مردم غزه  دنیای عرب غرق در خاموشی گشته و هیچ کشور عربی به صدای کودکان بی‌گناه غزه جوابی نداده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال در پایان سخنان خود خطاب به نوجوانان اظهار داشت: الگوی اصلی مقاومت و ایثار برای درس‌گیری شما حضرت قاسم (ع) در واقعه کربلاست و معلمان باید تلاش کنند تا حقانیت واقعه کربلا و نهضت خونبار حسینی برای دانش‌آموزان و علی‌الخصوص نوجوانان به روشنی بیان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در پایان این همایش نوجوانان سیزده ساله خلخالی به یاد مظلومیت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/62008/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول