اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

سند توسعه صنایع دستی تدوین شد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از تدوین سند توسعه صنایع دستی این استان خبر داد.

سند توسعه صنایع دستی تدوین شد

مهرداد رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: در این سند اهداف، استراتژی‌ها و اقدامات مورد نیاز برای توسعه و رونق صنایع دستی این استان مشخص شده است.

وی ادامه داد: در سند توسعه صنایع دستی استان بخش‌های صادرات صنایع دستی، توسعه صنایع دستی، اشتغال، جذب نیروی کار و گسترش زیرساخت‌های مورد نیاز این بخش دیده شده است.

رئیسی بیان کرد: این سند که حاصل برگزاری نه جلسه کارشناسی با حضور کارشناسان امور اقتصادی استانداری و کارشناسان صنایع دستی این اداره کل تدوین شده است، در صورت تایید در کارگروه میراث فرهنگی و امور اقتصادی استان عملیاتی می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیاتی کردن این سند نیازمند همکاری مطلوب تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط خصوصا معاونت برنامه‌ریزی استانداری در راستای تخصیص اعتبارات است.

وی افزود: در صورتی که ما بتوانیم این سند را در کارگروه میراث فرهنگی و اقتصادی استان به تایید برسانیم و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی‌های مشخص شده در این سند حرکت کنیم خواهیم توانست صنایع دستی استان و تولیدات آن‌ها را به یک سرانجام مطلوبی برسانیم.

وی برنامه‌ریزی مناسب را برابر با نصف عملیات اجرایی هر کاری دانست و تصریح کرد: در امر برنامه‌ریزی باید تمامی نکات فنی مورد نیاز را رعایت کنیم.

انتهای پیام/ 68005/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول