اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

حقوق عقب‌افتاده بازنشستگان صندوق فولاد، ضربتی پرداخت شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: حقوق عقب‌افتاده بازنشستگان صندوق فولاد باید به صورت ضربتی پرداخت شود و در شرایط فعلی مواجه بودن مردم با گرانی‌ها و نرخ تورم، عقب افتادن حقوق این افراد توجیهی ندارد.

حقوق عقب‌افتاده بازنشستگان صندوق فولاد، ضربتی پرداخت شود

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به تجمع مجدد بازنشستگان ذوب‌آهن و فولاد مبارکه برای مطالبه حقوق خود در حال حاضر وضعیت این افراد به چه صورت است، اظهار کرد: اکثریت بازنشستگان صندوق فولاد کشور از استان اصفهان هستند که برای ساماندهی وضعیت حقوق این افراد جلسات متعددی با مسئولان مربوطه برگزار شده است.

وی به برگزاری این جلسات در راستای واگذاری صندوق فولاد به تأمین اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: دولت نیز مصوبه‌ای را در راستای واگذاری بخشی از سهام ذوب‌آهن و برخی از شرکت‌های صنعتی به تأمین اجتماعی داشته است و تأمین حقوق و مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد از اهداف این مصوبه محسوب می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراحل قانونی اجرای این مصوبه انجام شده است، تصریح کرد: اما اجرایی‌شدن این مصوبه به امضای معاون اول رئیس جمهور نیاز دارد اما در حال حاضر در راستای این موضوع کوتاهی شده است.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری بخشی از سهام ذوب‌آهن و برخی از شرکت‌های صنعتی به تأمین اجتماعی به عهده وزارت اقتصاد است، اضافه کرد: وزارت اقتصاد باید نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام بدهد و امیدواریم در آینده نزدیک این واگذاری‌ها صورت بگیرد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه حقوق عقب‌افتاده بازنشستگان صندوق فولاد باید سریع‌تر پرداخت شود، تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور و مواجه‌بودن مردم با گرانی‌ها و افزایش نرخ تورم در سطح کشور عقب‌افتادن و پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان فولاد هیچ توجیهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه حقوق عقب‌افتاده بازنشستگان صندوق فولاد باید به صورت ضربتی پرداخت شود، افزود: در حال حاضر حقوق نا‌چیز بازنشستگان در مقابل هزینه‌های سرسام‌آور زندگی آنها قشر بازنشسته موجود در سطح کشور را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همچنین مشکلات متعددی گریبانگیر بازنشستگان شده و حقوق نا‌چیز بازنشستگی نیز نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌ها و مشکلات این افراد باشد، گفت: پرداخت‌نشدن به موقع حقوق بازنشستگان نیز تنها سبب افزایش فشار‌های اقتصادی حاکم بر این افراد می‌شود.

انتهای پیام/63001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول